Performancing Metrics

حزب الله بیش از صد هزار موشک رژیم صهیونیستی را هدف گرفته است | اتاق خبر
کد خبر: 319041
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 23:17
شیخ الاسلام در گرامیداشت عماد مقنیه:
مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس با اشاره به نفوذ و قدرت حزب الله گفت: حزب الله هم اکنون بیش از صد هزار موشک رژیم صهیونیستی را هدف گرفته است.

اتاق خبر- مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس با اشاره به نفوذ و قدرت حزب الله گفت: حزب الله هم اکنون بیش از صد هزار موشک رژیم صهیونیستی را هدف گرفته است.

حسین شیخ الاسلام در مراسم «گرامیداشت هشتمین سالگرد شهادت عماد مقنیه» که عصر امروز در تالار اندیشه ساختمان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: حاج عماد مقامش عالی است و قبل از حزب الله فعال بوده و با فلسطینیان نیز کار اطلاعاتی می کرد.

وی افزود: نخستین دبیرکل حزب الله که خدمت امام(ره) رسید و از ایشان اجازه گرفت؛ برخورد حضرت امام با حزب الله از ابتدای تشکیل آن فرق می کرد.

 شیخ الاسلام گفت: بنده یک بار با سید حسن نصرالله به منطقه مشقره رفته بودم که آن منطقه خیلی عملیاتی بود. شبی که ما آنجا را ترک کردیم اسرائیل پایگاه حزب الله را زد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: حاج عماد شخصیتی بود که تا به آن نزدیک نمی شدید نمی توانستید وی را بشناسید. هنوز هیچ آدمی به استعداد وی ندیده ام.

شیخ الاسلام گفت: در جلسه انورسادات ایشان جلسه را در دست داشت و طوری که می خواست آن را اداره می کرد. حاج عماد به زبان فارسی نیز صحبت می کرد.

وی خاطرنشان کرد: برتری حزب الله به دشمن صهیونیستی قبل از هر چیزی برتری اطلاعاتی آن بوده که نمونه آن جنگ ۳۳ روزه است.

شیخ الاسلام با اشاره به خاطره ای از حضورش در لبنان تصریح کرد: ما توان رمزگشایی پهپادهای اسرائیلی که امکا نامیده می شدند را داشتیم و یک بار به من نشان دادند که این پهپادها چطور عکس ها را به اسرائیل مخابره می کند و اسرائیل این را نمی دانست.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس افزود: زمانی که رفیق حریری ترور شد حزب الله مجبور شد یکی از این فیلم ها را پخش کند و نشان دهد که کار او نبوده است و اسرائیل ها دنبال وی بوده اند که این نشان داد آنها از این پهپادها مطلع هستند.

وی تصریح کرد: نفوذی که حزب الله با خیلی از جاها ایجاد کرده بود برای خود من نیز تعجب برانگیز بود و هم اکنون بیش از صد هزار موشک رژیم صهیونیستی را هدف گرفته است.

شیخ الاسلام با بیان اینکه همواره کسانی بودند که من را در سفرهایم همراهی می کردند، خاطرنشان کرد: یکی از کسانی که همراه من می آمد آقای جنتی بود که نماینده حضرت امام(ره) و حضرت آقا در این سفرها بود؛ من هیچ تزلزلی در آن ندیدم.

وی تصریح کرد: قبل از اینکه من از خواب بیدار شوم این بزرگوار شب زنده داری می کرد.

شیخ الاسلام گفت: امروز انگلیسی ها می خواهند حذفش کنند و به مردم بقبولانند که شورای نگهبان را مردم پشتیبانی نمی کنند؛ به حکم نگهبان است و ورود به این صحنه وظیفه انقلابی و شرعی همه ما است.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید