Performancing Metrics

تخفیف ویژه تئاتر «در خواب دیگران» برای دانشجویان | اتاق خبر
کد خبر: 319060
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 13:28
"در خواب دیگران" به دانشجویان تخفیف ویژه می‌دهد.

به گزارش اتاق خبر، نمایش"در خواب دیگران" روزهای دوشنبه و سه شنبه 3 و4 اسفند ماه به دانشجویان تمامی رشته‌ها 50% تخفیف می‌دهد.

 
دانشجویان برای استفاده از این تسهیلات باید به صورت حضوری به گیشه مراجعه کرده و با ارائه کارت دانشجویی نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.
 
این نمایش که از 15 بهمن در تالار شمس (اقدسیه) به روی صحنه رفته است تا کنون میزبان هنرمندانی چون حسین پاکدل،دکتر شیرین بزرگمهر،امیررضا یاراحمدی،کاظم هژیر آزاد،محمدعلی ابطحی،بیوک میرزائی،مجید جعفری،جواد پیشگر،بهرام افشاری،نیما قپانوری بوده است.
 
"در خواب دیگران" به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی مرند هر شب به جز شنبه‌ها ساعت 20 در تلار شمس (اقدسیه) به روی صحنه خواهد رفت.فروش اینترنتی این نماش در سایت www.tik8.com صورت می‌گیرد.
 
پانته آ بهرام،حمید رضا آذرنگ،فریدون محرابی و علی سرابی بازیگران "در خواب دیگران" هستند که در خلاصه آن آمده : "در این داستان خانواده‌ها چهارنفره‌اند. عصرگاهِ یکی از روزهایِ یکی از سال‌هایِ تقویم،تهران، به خواب دیگران می‌رود.رادیو هم حتما روشن است و شاید بیانیه‌ای هم در کار باشد.خواب گردی می کنیم و ... ."
 
این نمایش کاری از گروع تئاتر معاصر است و سایر عوامل عبارتند از : فرهاد امینی (دراماتورژ) ، نوید به تویی (طراح صحنه) و مانا یزدانی امیری (طراح لباس)،فرهنگ سرخوش،محمدرضا جدیدی (موسیقی و طراحی صدا)خسرو اشتری (طراح پوستر و بروشور)،هادی عامل (دستیار کارگردان و مدیر تولید)،امین رهبر (دستیار کارگردان و برنامه ریز)،امیر خدامی (عکاس)،آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی).
 
منبع:ايسنا
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید