Performancing Metrics

چهار مدال حاصل تلاش تکواندوکاران ایران در روز اول باشگاه‌های آسیا | اتاق خبر
کد خبر: 319066
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 23:38
در پایان اولین روز از مسابقات جام باشگاههای تکواندوی آسیا، تیم شهرداری ورامین یک مدال طلا و یک مدال نقره را بدست آورد و تیم لوازم خانگی کن نیز به یک مدال طلا و یک مدال برنز رسید.

اتاق خبر- در پایان اولین روز از مسابقات جام باشگاههای تکواندوی آسیا، تیم شهرداری ورامین یک مدال طلا و یک مدال نقره را بدست آورد و تیم لوازم خانگی کن نیز به یک مدال طلا و یک مدال برنز رسید.

در پایان اولین روز از ششمین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه مردان و اولین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه زنان که از صبح امروز (پنجشنبه) به میزبانی شهر شارجه امارات آغاز شده بود، نمایندگان ایران موفق به کسب 4 مدال شدند.

در اولین روز این رقابت ها تکواندوکاران اوزان 54- و 80- کیلوگرم مردان و 46- و 53- کیلوگرم زنان برروی شیاپ چانگ رفتند که برای تیم شهرداری ورامین، علی پاکدین در وزن 80- کیلوگرم طلا گرفت و مهدی اسحاقی در وزن 54- کیلوگرم به مدال نقره رسید. برای تیم لوازم خانگی کن نیز بهاره ندرخانلو در وزن 53- کیلوگرم طلایی شد و فاطمه آقابگلو در وزن 46- کیلوگرم مدال برنز را به گردن آویخت.

اما فردا (جمعه) و در روز دوم، تکواندوکاران 3 وزن 63-، 74- و 87- کیلوگرم مردان و تکواندوکاران 3 وزن 57-، 62- و 73- کیلوگرم زنان برروی شیاپ چانگ می روند که در گروه مردان، ابوالفضل یعقوبی، سیداحمد خسروفر و جلال خدامی برای تیم شهرداری ورامین رقابت می کنند و در گروه زنان، فاطمه اموری، فاطمه روحانی و فاطمه مصطفایی برای تیم لوازم خانگی کن و سعیده وکیلی، مهسا جدی و شکرانه ایزدی برای تیم کوروش مبارزه خواهند کرد.

با توجه به اینکه تیم کوروش صبح امروز (پنجشنبه) راهی این مسابقات شد، دو تکواندوکار وزن اول و سوم این تیم حضور در این رقابتها را از دست دادند.

در این رقابت ها هر کشور می تواند در گروه مردان 2 تیم و در گروه زنان 2 تیم را داشته باشد و کشور میزبان مجاز به داشتن 4 تیم در گروه مردان و 4 تیم در گروه زنان است. این دوره از پیکارها در 8 وزن جهانی برگزار می شود و هر وزن کشی یک امتیاز، هر برد انفرادی بازیکنان یک امتیاز، هر مدال طلا 7 امتیاز، هر مدال نقره 3 امتیاز و هر مدال برنز یک امتیاز برای باشگاهها در پی خواهد داشت و در پایان مجموع امتیازات، تیم های اول تا سوم را مشخص خواهد کرد.

این پیکارها G1 است و در گروه مردان کسب مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز را برای ورزشکاران در رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو در پی خواهد داشت.

منبع: ایسنا 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید