Performancing Metrics

۱۰ استخربسیار زیبا و سرپوشیده ی هتل ها دردنیا کدامند | اتاق خبر
کد خبر: 319328
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1394 - 11:00
اغلب برای افرادی که عاشق شنا کردن هستند اقامت درهتلی که یک استخر مجهز دارد بسیار دلپذیر است، خصوصا وجود یک استخر سرپوشیده در مناطقی که معمولا آب و هوای سردی دارند مانند بوستون، ونکوورو نیویورک.

اغلب برای افرادی که عاشق شنا کردن هستند اقامت درهتلی که یک استخر مجهز دارد بسیار دلپذیر است، خصوصا وجود یک استخر سرپوشیده در مناطقی که  معمولا آب و هوای سردی دارند مانند بوستون، ونکوورو نیویورک.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از کجارو، درست  است که بسیاری از هتل‌ها در دنیا دارای این نوع استخرها هستند اما تعداد کمی از این استخرهای سرپوشیده دارای امکانات عالی و چشم اندازهای زیبا در کنار طراحی جالب هستند.

  ۱.هتل Ritaz-Carlton، هنگ کنگ 

استخر هتل Ritaz-Carlton

تنها تعداد کمی از هتل‌ها در هنگ کنگ مانند Ritz-Calton سرویس‌دهی در این سطح بالا را دارند. اتاق‌های بزرگ با امکانات عالی، تخت‌خواب‌های مخمل، آی پاد(iPod ) و محل قرارگیری آی پاد(ipod docks )، قهوه ساز از یک برند خوب، لوازم بهداشتی با بهترین مارک. هتل در طبقه‌های ۱۰۲ تا ۱۱۸ بلندترین ساختمان هنگ کنگ قرار دارد که چشم‌اندازی بسیار زیبا از شهر را ازطریق اتاق‌ها برایتان فراهم می‌کند. بعلاوه دارای سالن ورزشی، اسپای درجه‌ی یک و البته یک استخر سرپوشیده‌ی زیبا و کامل است که دارای نقاشی‌های دیواری و سالن استراحت بسیار راحت است.

۲.هتل Viceroy،فلوریدا ،میامی

استخر هتلی در میامی   باتوجه به محل قرار گیری این هتل اصلا غافلگیرکننده نیست  اگر هتل Viceroy میامی یک استخر زیبا در خارج از ساختمانش داشته باشد که چشم اندازهای زیبایی نیز در اطرافش است. اما نکته این است که این مکان خانه‌ی یک  استراحتگاه آبی در داخل ساختمان است  ( استخر سرپوشیده) برای اشخاصی که به دنبال یک محل آرام و پناهگاهی برای فرار از هوای بارانی هستند. گذشته از اسپا، این استخر سرپوشیده دارای امکانات دیگری نظیر استخرهای کم عمق و مبلمان زیبا نیز است و پنجره‌هایی  که چشم‌اندازی رو به خلیج دارند. 

۳.کلوپ آبی در هتل Borgata ، آمریکا،نیوجرسی، آتلانتیک سیتی

هتل borgta  کلوپ آبی  Borgata در هتل Borgata کمی منحصر به فردتر است. مهمانان این مکان به امکانات زیادی نظیر رستوران و کافه  هم دسترسی دارندبعلاوه آنها از امکانات شخصی خاصی نیز بهره می‌برند نظیر استخرهای آبگرم برای بزرگسالان و یک اسپای دوطبقه در مکانی آرام. اما استخرسرپوشیده‌ی محبوب اینجا با وجود پنجره‌های بزرگ، گیاهان گلدانی و یک کافه مانند این است که در یک فضای باز قرار دارد.

۴.هتل Shangri-La ، پاریس 

هتل Shangri-la

 مهمانان در هتل ۱۰۱ اتاقی  Shangri-La در پاریس که قبلا کاخی بوده  است که ناپلئون برای نوه‌ی پسریش ساخته  از امکاناتی  خوب با برخوردی بسیار عالی و در واقع پنج ستاره رو به رو می‌شوند. به دلیل توجه به جزیئات و ترمیم دقیق ،  هتل Shangri-La مانند یک هتل بوتیک  یا یک موزه است که شما می‌توانید شب را در آن سپری کنید. موزاییک‌های استخرمانند سالن‌های رقص، نفیس( و روشن و با روح)  هستند، با سقفی بلند و درهایی که به زیبایی کنده کاری شده اند.

۵. هتل گرینویچ (Greenwich)، ترایبکا، نیویورک  

هتل گرینویچ

جواهر مخفی هتل گرینویچ استخر سرپوشیده‌ی آن است که در زیر سقفی از چوب و بامبوی ۲۵۰ ساله‌ی  ژاپنی  قرار دارد. استخر دارای نورپردازی جالب و به اندازه‌ی کافی بزرگ  برای شنایی آزادانه  است. هم استخر و هم اسپای مجاور آن توسط طراح ژاپنی Mikio Shinagawa طراحی شده است.

۶. کلبه ی خانوادگی  Trapp،آمریکا، استو، ورمونت 

هتلی در استو

 این کلبه‌ی ۹۶ اتاق خوابی خود مقصدی خوب برای اقامت است نه تنها به دلیل امکانات عالی و چشم اندازهای تاثیرگذار بلکه به دلیل تاریخ غنی که پشت آن است. تجهیزات جذاب آن هنوز توسط خانواده‌ی مشهور تراپ(Trapp) اداره می‌شود همان‌‌هایی که در فیلمآوای  موسیقی یا اشک‌ها و لبخندها  درموردشان صحبت شد و خاطرات نسل‌های قبل این خانواده در تمامی محل‌های آن دیده می‌شود.  

اگرچه در اینجا دو استخر فصلی در فضای باز وجود دارد، اما گزینه‌ای که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد استخر بزرگ سرپوشیده است. با سقفی بلند از چوب بامبو و پنجره‌هایی که نور زیادی را به آن وارد می‌کنند، این استخر یک گزینه‌ی فوق العاده برای زمانی است که هوا برفی است که اغلب در ورمنت اینگونه است.

۷. هتل فورسیزن (Four seasons)، بوستون 

هتل فورسیزن

 یکی از بهترین هتل‌های شهر با سرویس‌دهی بی‌نظیر، موقعیتی نزدیک به پارک و یک رستوران زیبا ، هتل فور سیزن ۲۷۳ اتاقی بوستون  است که بهترین اتاق‌های بزرگ و لوکس را پیشنهاد می‌دهد. اما استخر سر پوشیده‌ی ۱۳.۵ متری آن که با پنجره‌هایی که چشم اندازی از پارک ملی را دارند به محبوبیت آن می‌افزاید.

۸. هتل Langham ، لندن 

هتل langham

هتلی که درست در مرکز لندن یعنی در پورتلند و با فاصله‌ی کمی از خیابان‌های آکسفورد و ریجنت قرار دارد و بهترین مراکز خرید نیز در نزدیکی آن واقع شده‌اند. اتاق‌های سایز متوسط آن به نحو زیبایی تزیین شده‌اند و فضای فوق العاده‌ای دارند. امادر کنار فضاهای فوق العاده و یکی از بهترین چای‌ها در لندن، این هتل لوکس و پنج ستاره دارای استخری سرپوشیده است که فضای دلپذیر آن  با کاشی کاری‌های زیبا و لوسترهای درخشان تکمیل می‌شود.

۹. هتل رزوود جورجیا(Rosewood hotel Georgia ) ، بریتیش کلمبیا، ونکوور

هتل رزوود

یک هتل تاریخی د رمرکز شهر ونکور، که به دلیل آب و هوای اغلب سرد آن منطقه مهمانان قدر این استخر سرپوشیده را به خوبی می‌دانند. استخر آب شور همراه با نور فلورسنت که با الهام از هنر دکو در کف شیشه‌ای  آن استفاده شده ،  اسپای موجود در آن را تکمیل می کند. 

۱۰ . هتل رویال کرزنت(Royal Crescent )، انگلیس 

استخر

اسپای مجلل این مجموعه ( محلی که استخری سرپوشیده نیز در آن یافت می‌شود) در واقع به سان بهشت آن است که در یک بخش جداگانه ساخته شده است و دارای امکاناتی نظیر سنای خشک و بخار است. این استخر سرپوشیده شاید کوچک باشد اما طراحی آن مانند یک کلیسای جامع زیبا با پنجره‌هایی قوس دار، کف و دیوارهای سنگی ، سقفی از بامبو بسیار جالب توجه است. بعلاوه آب داغ و ولرم نیز در  حوضچه‌هایی شبیه به بشکه در کنار استخر وجود دارند.

منبع: کجارو

94104

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید