Performancing Metrics

مجریان انتخابات قانون را محور فعالیت خود قرار می دهند | اتاق خبر
کد خبر: 319529
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1394 - 22:36
رییس ستاد انتخابات قرچک:
رییس ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: مجریان انتخابات قانون را محور فعالیت خود قرار می دهند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علیرضا جعفری ظهر شنبه در اولین همایش آموزشی اعضای شعب اخذ رأی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کانون ملائک شهرستان قرچک اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفندماه انجام شده است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان قرچک افزود: همه باید در فرصت باقی مانده، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی می تواند دستاوردها و برکات فراوانی را برای نظام اسلامی به ارمغان بیاورد.

جعفری اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارای وظائف مهم و تعیین کننده ای هستند و باید زمینه حضور شایسته ترین افراد در این جایگاه ها فراهم شود.

معاون فرماندار قرچک یادآور شد: در عرصه انتخابات باید همه مطیع قانون باشیم و دست اندرکاران انتخابات نیز تلاش دارند تا بر اساس قانون به وظائف خود عمل کنند.

وی بیان داشت: دست اندرکاران انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تلاش می کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم آورند.

گفتنی است در این همایش اعضای شعب اخذ رأی با نحوه فعالیت های روز انتخابات از جمله روند رأی گیری، امحای تبلیغات کاندیداها در محل و اطراف شعبه اخذ رأی، دقت در شمارش آرا و صیانت از آن، پلمپ صندوق ها، تعامل لازم با نماینده فرماندار و ... آشنا شدند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید