Performancing Metrics

هیچ شخصی نباید نسبت به حضور در انتخابات بی‌تفاوت باشد | اتاق خبر
کد خبر: 319556
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 08:28
کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر گفت: هیچ شخصی نباید نسبت به حضور در انتخابات بی تفاوت باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، آیت‌الله غلامرضا فیاضی بعدازظهر شنبه در برنامه رادیویی انتخاب پنجم با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه بسیار مهم است و میزان حضور مردم در انتخابات دارای پیام‌های مهمی است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر در صحنه‌های مختلف برای دفاع از این آب و خاک و برای حفظ و دوام و قوام انقلاب همواره حضوری قوی داشته اند، اضافه کرد: این موضوع را در دوران مبارزه با استعمار و استکبار و دوران انقلاب و دفاع مقدس و عصر حاضر می‌توانیم ببنیم.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر با اشاره به اینکه جبهه‌های حق و باطل از زمان حضرت آدم تاکنون وجود داشته است، بیان کرد: مشرکان همواره درصدد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان هستند و امروز هم دست این کار برنداشته‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان از ترفندها و راهکارهای مختلفی برای خدشه‌دار کردن دین اسلام استفاده می‌کنند و نابودی اسلام و انقلاب اسلامی را می‌توان مهم‌ترین هدف دشمن در این مسیر دانست.

آیت‌الله فیاضی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه بسیاری از ترفندها و دسیسه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرده است، افزود: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف همواره در اسلام مورد تاکید بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای عدم حضور در صحنه‌های اجتماعی پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: مشارکت مسلمانان در حوزه اجتماعی دارای اهمیت بسیار زیادی در اسلام است و اسلام این مشارکت را تکلیف شرعی قلمداد می‌کند.

عضو هیئت موسسه علمی آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات برای نشان دادن عزت اسلام بر همگان واجب است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه افرادی که نظام را قبول ندارند نیز باید در انتخابات حضور یابند، گفت: برای نشان دادن عزت کشور، افرادی که نظام را قبول ندارند نیز در انتخابات مشارکت کنند.

آیت‌الله فیاضی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یک واجب ضروری است، اضافه کرد: هیچ کس نباید نسبت به حضور در انتخابات بی تفاوت باشد.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید بر اساس معیارهای مشخص شده توسط مقام معظم رهبری فرد اصلح انتخاب شود، بیان کرد: انتخاب کاندیدای اصلح راه نفوذ دشمن را مسدود می‌کند.

استان بوشهر دارای دو نامزد در انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای کسب یک کرسی است. آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده کنونی استان در مجلس خبرگان و آیت‌الله غلامرضا فیاضی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید