Performancing Metrics

رصد فضای انتخاباتی در شهرها و روستاهای آذربایجان‌شرقی | اتاق خبر
کد خبر: 319904
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 06:15
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تاکید کرد
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: فضای انتخاباتی در شهرها و روستاهای استان به شکلی جدی صورت می‌گیرد و بیش از هر چیز خواهان برگزاری انتخابات سالم با یاری دست اندرکاران و مردم استان هستیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری عصر امروز در نشست ستاد انتخابات استان، با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی تمام افراد دخیل در امر انتخابات استان، آمار نهایی واجدان شرایط رای دادن در استان را 2 میلیون و 909 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: در ایام باقی مانده تا انتخابات و روز برگزاری انتخابات، ایجاد هماهنگی میان بخش‌های مختلف ستاد انتخابات ضروری است.

به گفته وی، رصد فضای انتخاباتی در شهرها و روستاهای استان به شکلی جدی صورت می‌گیرد و بیش از هر چیز خواهان برگزاری انتخابات سالم با یاری دست اندرکاران و مردم استان هستیم.

وی ضمن درخواست از همه نامزدهای محترم و هواداران شریف آنان برای رعایت اصول اخلاقی، انسانی و قواعد قانونی تبلیغات و عدم هرگونه اقدام تخریبی علیه سایر نامزدها و هوادارانشان، از همه رسانه‌های چاپی و غیرچاپی درخواست کرد، ضمن ایفای رسالت خود در جلب مشارکت حداکثری مردم شریف ایران اسلامی و همراهی در مسیر تحقق رقابت‌های قانونمند انتخاباتی، نسبت به اجرای مسئولیت قانونی خود از جمله مفاد مصرح در مواد 57، 59 و 64 قانون انتخابات و سایر مقررات قانونی اهتمام کنند.

شبستری تصریح کرد: برخورد با موارد خلاف قانون می‌تواند زمینه را برای دلگرمی افرادی که در تبلیغات خود به قانون پایبند هستند، فراهم آورد و مردم با افراد قانونمند بیشتر آشنا می‌شوند به همین جهت این مسئله باید توسط فرمانداران و مسئولان امر مورد توجه باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان از برگزاری 25 جلسه ستاد انتخابات استان و تهیه بیش از 7 هزار خبر و مطلب مرتبط با انتخابات سخن گفت و افزود: در این رابطه جزو فعال‌ترین استان‌های کشور هستیم و این امر نشانگر حساسیت بالای مردم و رسانه‌ها و مسئولان به مسئله انتخابات است.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید