Performancing Metrics

فتنه ۸۸ محصول دخالت بیگانگان | اتاق خبر
کد خبر: 319940
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 13:49
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ محصول دخالت های بیگانگان بود، گفت: نباید پای بیگانگان در ساز و کارهای سیاسی و به خصوص رقابت های انتخاباتی باز شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمدحسین صفار هرندی عصر دوشنبه در همایش «انتخابات، فرصت ها و چالش ها» در دانشگاه لرستان با بیان اینکه در هنگام پیروزی انقلاب اسلامی ایران جلوی مداخله اجانب و بیگانگان در امورات کشور ایران گرفته شد اظهار داشت: این در حالیست که اگر کارنامه حوزه سیاست کشور را در قبل از انقلاب بررسی کنیم به نقش موثر دخالت بیگانگان در امور کشور می رسیم.

نباید پای بیگانگان در انتخابات باز شود

وی با اشاره به تحکم بیگانگان در امور کشور و همچنین تحکم بر شاه پهلوی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحکم نفرت آور بیگانگان و اجانب در کشور از بین رفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نباید رد پای بیگانگان در امور کشور و همچنین ساز و کارهای سیاسی کشور به خصوص موضوع انتخابات دیده شود گفت: هر کدام از جریانات سیاسی کشور با اعتقادات مختلفی که دارند باید پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

هرندی با تاکید بر اینکه اگر پای اجانب در رقابت های انتخاباتی کشور وارد شود به طور حتم باید آلودگی و همچنین فساد در رقابت ها را انتظار بکشیم تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ محصول دخالت های بیگانگان در رقابت داخلی بود، چرا که وقتی پای اجنبی در امورات داخلی کشور به میان آید ابعاد خسارت ها گسترده تر شده و دگیر نمی توان آن را جمع کرد.

دخالت بیگانگان از سر دلسوزی نیست

وی با تاکید بر اینکه فتنه سال ۸۸ تبعات و خسارت های چند ساله ای به کشور وارد کرد گفت: در فتنه سال ۸۸ به امن ترین و با ثبات ترین نظام در خاورمیانه انگی خورد که به واقع باید گفت که روا نبود و علت این امر نیز تنها دخالت بیگانگان بود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه زمانی که در وزن کشی های سیاسی بین جریانات سیاسی یکی از رقبا در درجه پایین تری قرار می گیرد طبیعی است تلاش می کند که عناصر تازه ای را به جمع طرفداران خود بکشاند تصریح کرد: این در حالیست که برای رسیدن به این هدف برخی از راههای فریب استفاده کرده و برخی نیز که ردای نامزدی به تن می کنند از روش مضحک سورچرانی استفاده می کنند.

هرندی با تاکید بر اینکه رشوه دادن برخی از کاندیداهای انتخابات یک روش منکر است بیان داشت: رسواتر از این موضوع حمایت های ضد انقلاب و برخی کشورها بوده که اگر پایشان به رقابت داخلی انتخابات باز شود با آلوده کردن آن می خواهند بین جریانات فاصله ایجاد کره و زمینه تشنج را در کشور فراهم آورند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه عناصر بیرونی و مداخله کننده در کشور یک نگاه طمع کارانه است گفت: زمانی که شخص مورد حمایت آنها در انتخابات رای می آورد مطالباتشان از وی آغاز شده و اگر فرد مورد نظر آنها رای نیاورد شروع به ایجاد فتنه در کشور می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه دخالت های بیگانگان در کشور برای این بوده که می خواهند ایران را به مانند قبل از پیروزی انقلاب برسانند گفت: دخالت های بیگانگان به طور حتم از سر دلسوزی نیست بلکه از سر مطالبه گری است.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید