Performancing Metrics

خیانت استاندار سابق در پروژه راه آهن | اتاق خبر
کد خبر: 319949
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 14:33
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اردبیل این استان را با چالشی جدی روبه‌رو کرده و زمینه بی‌اعتمادی مردم را فراهم کرده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی پرویزی عصر امروز  در جلسه سخنرانی خود در مسجد قدس اردبیل با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) به پیروان حقیقی آن حضرت بانوی بزرگ دو عالم را الگویی شایسته برای تربیت نسل آینده اعلام کرد.

وی با انتقاد از رسانه ملی  و صدا و سیمای مرکز استان که در امر ورود به عرصه انتخابات، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم ضعیف عمل کرده است گفت: یک کاندیدای مجلس چگونه می‌تواند با سفر به شهرها و روستاهای مختلف اطلاع‌رسانی فراگیری را انجام دهد در حالی که صدا و سیما می‌تواند در کنار سایر رسانه‌ها این وظیفه خطیر را انجام دهد اما به دلایل مختلف شبکه سبلان نسبت به این امر بی‌توجه است.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر می‌خواهیم مردم مشارکت حداکثری داشته و حماسه‌ای را در 7 اسفند رقم بزنند با سیاهی لشکر نمی‌توان این کار را انجام بدهد بلکه باید آگاه‌سازی و روشنگری واقعی انجام شود.

پرویزی معنا و مفهوم انتخابات را ایجاد تغییر در فضای موجود توصیف کرد و گفت: در کنار وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین باید یک نماینده به حدی باهوش باشد که جلوی رانت و فسادهای اقتصادی را در دستگاه‌ها و ادارات بگیرد.

کارشناس ارشد علوم سیاسی تصریح کرد: اگر نظارت مغفول شود کار سخت‌تر می‌شود و همچون دوره گذشته فساد و تباهی‌های مختلفی در این کشور شکل می‌گیرد در حالی که اگر مجلس به کارکرد نظارتی خود درست عمل می‌کرد چنین فسادهایی رخ نمی‌داد.

پرویزی با بیان اینکه هیچ فرصتی برای تبلیغات فراگیر از سوی مسئولان به ویژه فرمانداری اردبیل به وجود نیامده و از این تریبون تنها 15 دقیقه وقت در اختیار ما گذاشته شده است، یادآور شد: ما اگر مجلس مقتدر با جایگاه قانونی شایسته می‌خواهیم باید افراد متخصص راهی مجلس شده و ضعیف النفس‌ها از این جایگاه دور باشند.

وی مدعی شد: بعد از انقلاب ضعیف‌ترین مجلس نهم بوده، که نتوانسته است جایگاه خود را تعریف کند به طوری که معلوم نیست این مجلس در جلوی دولت است و یا پشت سر او قرار دارد و به جای مجلس قانون‌گذار باشد به وجود آورنده دست‌انداز است.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیشترین تاکید ما باید بر ارتقای سطح درآمد بهبود معیشت و رفاه مردم باشد و مجلس می‌تواند با قانون‌گذاری درست و نظارت دقیق در این زمینه موفق عمل کند.

پرویزی تصریح کرد : معتقدم مجلس جای مهندسان کشاورزی یا عمران نیست چرا که نمی‌خواهیم پلی بسازیم و یا آسفالتی بسازیم بلکه جای سیاست‌مدارانی است با درد مردم آشنا باشد.

اعضای شورای شهر یک ماه است پارلمان محلی را تعطیل و به دنبال تبلیغ کاندیدای خاص هستند

کارشناس ارشد علوم سیاسی با بیان اینکه اعضای شورای شهر به جای توجه به مشکلات شهر بیش از یک ماه است که شورا را تعطیل کرده و به دنبال یک کاندیدای خاص راه افتاده‌اند افزود: رئیس شورا باید به جای پرداختن به کارهای تبلیغاتی و انتخاباتی از وظیفه خودشان غافل نشده و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

پرویزی تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی را در این استان تاسف‌بار توصیف کرد و گفت: اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شده و کارگران کارخانه‌هایی همچون ذوب آهن، سبلان پارچه و سرنگ‌سازی هر روز بساط اعتراضشان را در جلوی استانداری یا فرمانداری پهن می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود با اظهار تاسف از بلاتکلیفی پروژه راه‌آهن اردبیل گفت: بیش از 7 یا 8 سال است که راه‌آهن اردبیل با هزینه کرد 600 میلیارد تومان بلاتکلیف مانده و امروز در یک خیانت آشکار همان نماینده‌ای که دو سال در این استان استاندار بوده احداث راه‌اهن از مسیر جدید را پیشنهاد کرده است.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید