Performancing Metrics

صنعت برق در آستانه تحول کیفی‌وکمی | اتاق خبر
کد خبر: 320022
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 19:51
وزیر نیرو با بیان اینکه "نقش صنعت برق ایران در پساتحریم پررنگ است"، گفت: در حال بررسی راهکارهایی برای حل ساختاری مشکلات مالی صنعت برق کشور در طی سالهای پیش رو هستیم.

اتاق خبر: حمید چیت چیان اظهار داشت: در تمامی مذاکرات صورت گرفته با شرکت های خارجی انتقال تکنولوژی و ارتقای سطح فعالیت شرکت های داخلی از نظر کیفی و کمی مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم با به سرانجام رسیدن هر قرارداد خارجی، علاوه بر جذب منابع مالی، شاهد ارتقای سطح تکنولوژی صنعت آب و برق ایران باشیم.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی افزود: صنعت برق ایران در آستانه تحول کیفی و کمی است؛ هم از نظر کمی افزایش ظرفیت های تولید، انتقال و توزیع را در برنامه داریم و هم از نظر کیفی ارتقای راندمان با به کارگیری تجهیزاتی با بهره وری بالاتر و کاهش تلفات با نوسازی و بازسازی تجهیزات فرسوده و بهینه سازی ساختارها در حال انجام است. 

وزیر نیرو با بیان اینکه "نقش صنعت برق ایران در پساتحریم پررنگ است"، گفت: ایران در حال حاضر ایران نه تنها نیاز های خود را در صنعت برق می تواند تامین کند، بلکه به حدود چهل کشور دنیا خدمات فنی مهندسی و محصولات صنعت برق را صادر می کنیم و توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت برق مورد توجه دولت قرار دارد.

چیت چیان در خصوص مشکلات مالی این صنعت گفت: با برنامه هایی که برای تسویه بخش قابل توجهی از مطالبات بخش خصوصی داریم امیدواریم شاهد کاهش مشکلات مالی این بخش باشیم و از طرفی در حال بررسی راهکارهایی برای حل ساختاری مشکلات مالی صنعت برق کشور در طی سالهای پیش رو هستیم.

کد:94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید