Performancing Metrics

ایران مهمترین مبنا برای توسعه یعنی افراد تحصیلکرده را دارد | اتاق خبر
کد خبر: 320077
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 00:19
مشاور یک شرکت آلمانی:
مشاور یک شرکت آلمانی در تولید تجهیزات رادیوگرافی در مورد آینده مسیر توسعه صنعتی در ایران گفت: مهمترین پیش شرط پیشرفت صنعتی، افراد تحصیلکرده است که کشور شما دارد.

اتاق بر: «رالف گییز»(Ralph Giese) در حاشیه نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی در مورد آزمون های غیرمخرب (ndt)  گفت: از طریق یک شرکت ایرانی در بازار ایران فعالیت می کنیم.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ شرکت کووتست(kowotest) که در سال 1989 در شهر لانگن فلد(Langenfeld) آلمان پایه گذاری شد، شرکتی بین المللی در زمینه تجهیزات آزمون های غیرمخرب با تمرکز در زمینه رادیوگرافی است.
وی که برای نخستین بار به ایران سفر کرده است، در مورد ادامه فعالیت های این شرکت گفت: در صورتی که شرایط در آینده نیز به همین شکل ادامه یابد، به طور قطع می خواهیم دادوستد با ایران را افزایش دهیم.
گییز در مورد ایرانی هایی که در این زمینه فعالند نیز یادآورشد: به نظر من مهمترین پیش شرط برای رشد صنعت، وجود افراد بسیار تحصیلکرده است که در ایران هستند؛ اکنون به ابزار آلات و تجهیزات نیاز دارند.
مون های غیرمخرب (non-destructive testing) که به اختصار ان.دی.تی(NDT) نیز نامیده می شوند، مجموعه ای از روش های ارزیابی و تعیین خواص دستگاه ها و قطعات ساخته شده است به طوری که هیچ آسیبی یا تغییری در سامانه کلی ایجاد نکنند.
آزمون های غیرمخرب کاربرد وسیعی در صنایع گوناگون از جمله خودروسازی، قطعات موتور، بدنه، مهندسی عمران، هوانوردی و صنایع نفت و گاز دارند.
سومین کنفرانس بین المللی آزمون غیرمخرب از دیروز(یکشنبه دوم اسفند) به همت انجمن بازرسی غیرمخرب ایران و با همکاری وزارت نفت، شرکت ملی گاز و دانشگاه های تهران، خواجه نصیر و ...در هتل المپیک با حضور کارشناسان صنایع مختلف و بازرسان آزمون های غیرمخرب آغاز به کار کرد و امروز به کار خود پایان می دهد.
نخستین و دومین کنفرانس بین المللی آزمون غیرمخرب در سال های 1386 و 1387 برگزار شد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید