Performancing Metrics

تلاش صداوسیما کاهش مشارکت حداکثری در انتخابات است! | اتاق خبر
کد خبر: 320171
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 06:17
کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: تمام تلاش برخی نهادها از جمله صدا و سیما در جهت کاهش مشارکت حداکثری است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر الیاس حضرتی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس در دانشگاه تهران گفت: زمانی که ملت ایران مصمم شد تا با رهبری که سالهای سال دنبالش بود پیوند ناگسستنی ببندد نتیجه آن همیشه پیروزی بوده است.

وی با اشاره به اینکه قبل و بعد از انقلاب اسلامی بحث جدی با مخالفین تفکر امام پیدا کردیم افزود: آن زمان گروهی به امام فشار می آوردند که حکومت جمهوری اسلامی نه! حتما باید حکومت اسلامی یا خلافت اسلامی ایجاد شود اما امام با اتکا به آرا ملت تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر. از همان زمان وارد دعواهای جدی شدیم.

حضرتی گفت: گروهی با رفراندوم مخالف کرده و گفتند مردم فقیر فکری هستند . مراجع تقلید بگویند چه کسی نماینده شود اما آنجا هم نهیب امام بود که فرمود همه آحاد ملت باید در انتخابات شرکت کنند.

نامزد فهرست صدای ملت( نزدیک به دولت) ادامه داد: تمام تلاش برخی نهادها از جمله صدا و سیما در جهت کاهش مشارکت حداکثری است.

وی درباره ناشناس بودن برخی چهره های لیست اصلاحات گفت: لازم نیست همه چهره ها مشهور باشند در کنار چهره های ناشناس چهره های سرشناس هم در لیست اصلاحات هستند.

94105

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید