Performancing Metrics

دانمارک با توجه به ظرفیت های موجود در زنجان سرمایه گذاری می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 320247
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 07:21
سفیر دانمارک در ایران:
سفیر دانمارک در ایران گفت: استان زنجان دارای فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است و دانمارک با توجه به این بحث نسبت به سرمایه گذاری در این استان اقدام می کند.

اتاق خبر- سفیر دانمارک در ایران گفت: استان زنجان دارای فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است و دانمارک با توجه به این بحث نسبت به سرمایه گذاری در  این استان اقدام می کند.

دانی عنان ظهر دوشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه دانمارک می تواند در زمینه های مختلف در استان زنجان سرمایه گذاری کند، افزود: فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در استان زنجان وجود دارد که باید نسبت به استفاده از این ظرفیت ها همکاری های دو جانبه توسعه یابد.

وی با اشاره به وجود ذخایر معدنی در استان زنجان ادامه داد: بخش معدن از جمله مهمترین بخش هایی است که دانمارک می تواند در آن سرمایه گذاری کند و به همین جهت تاکنون مطالعات گسترده ای برای سرمایه گذاری در این بخش در استان صورت گرفته است.

عنان افزود: استان زنجان در حوزه کشاورزی نیز بستر مناسب برای سرمایه گذاری را دارد و با توجه به تولیدات متنوع کشاورزی و دامی در این استان دانمارک می تواند در سرمایه گذاری در این بخش ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاران دانمارکی با بزرگ‌ترین شرکت‌های لبنیات در ایران همکاری دارند؛ لذا معتقدیم در مدت زمان بیشتر فرصت‌های بیشتری برای تولید محصولات لبنی خواهیم داشت.

عنان با بیان اینکه چگونگی ورود به بازار ایران و جذابیت آن مشکل اصلی سرمایه‌گذاران است؛ افزود: لذا باید به دنبال راه‌حل‌هایی در این زمینه بود.

سفیر دانمارک به وضعیت صنعت نساجی در استان زنجان اشاره کرد و با بیان اینکه کشور دانمارک نیز  در این زمینه  جزو کشورهای مطرح است افزود:  زنجان در زمینه نساجی دومین قدرت ایران است و کشور دانمارک می تواند در توسعه ص هر چه بیشتر صنعت نساجی استان زنجان ورود پیدا کند.

عنان با بیان اینکه بسترهای زیادی برای همکاری بین این دو کشور وجود دارد افزود: قطعا برای ایجاد ارتباط نزدیک‌تر زنجان با دانمارک، پیگیر این مسائل خواهیم بود.

وی افزود: در زمینه دارویی نیز با توجه به حضور نیروهای متخصص فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران دانمارکی در زنجان وجود دارد.

 دانی عنان ادامه داد: برخی از شرکت‌های دانمارکی از سال‌های گذشته در ایران فعال هستند و فرصت‌های کار و سرمایه‌گذاری در ایران را به خوبی می‌شناسند؛ ولی برای شرکت‌هایی که جدید هستند و یا سال‌ها از فضای ایران دور بوده‌اند باید با اهداف بازار محصولات در ایران آشنا شوند.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید