Performancing Metrics

با فناوری سوپر شارژ اوپو گوشی‌تان را تنها در 15 دقیقه فول شارژ کنید | اتاق خبر
کد خبر: 320678
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1394 - 16:11
یکی از موارد بسیار مهم در استفاده روزمره از تلفن همراه، شارژ باتری آن است، جایی که هر کاربر به‌طور حتم به آن نیاز پیدا خواهد کرد، حالا یک نفر خیلی از گوشی خود استفاده کرده و در میانه‌های همان روز بایستی به شارژر پناه ببرد

اتاق خبر - شخصی دیگر تا دو سه روز هم می‌تواند با استفاده ساده از اسمارت فون خود استفاده کند. اما در نهایت همگی به شارژ کردن احتیاج داریم، و چه لحظات طاقت فرسایی است که در انتظار بمانیم تا باتری گوشی پر شود.

حال در این میان برخی از کمپانی‌ها با روش‌هایی که به اصطلاح شارژ سریع نامیده می‌شود، سعی دارند تا این مدت انتظار را کوتاه‌تر کنند. شرکت چینی اوپو نیز یکی از همین سازندگان است که ساعتی پیش در کنفرانسی که در شهر بارسلونای اسپانیا داشت، رسما اعلام کرد که توانسته به سریع‌ترین زمان ممکن برای شارژ گوشی دست یابد.

این کمپانی که از فناوری معروفی به نام VOOC استفاده می‌کند، می‌گوید که در نسل جدید آن قادر است تا در عرض تنها 15 دقیقه، یک باتری 2500 میلی‌آمپری را شارژ کند! رقمی که واقعا عالی به‌نظر می‌رسد. البته این فناوری در سال 2014 معرفی شد و حال در نسخه 2016 خود که با نام Super VOOC Flash Charge شناخته می‌شود، به اوج تکاملش رسیده است.

The-OPPO&MWC2016

اوپو درباره این فناوری می‌گوید: با پالس ولتاژ پایین در ووک، از شرایط ایمنی برخوردار هستیم و این روش با مدل‌هایی که در آن از طریق روت ولتاژ بالا برده می‌شود، کاملا متفاوت است. با استفاده از الگوریتم جدیدی که ما در ارسال پالس ولتاژ پایین به آن دست یافتیم، این تضمین وجود دارد که این روش شارژ برای همیشه و با پایداری مناسب باقی بماند. همچنین در بحث تجهیزات همچون آداپتور، کابل و فیش اتصال ما از بهترین محصولات که دارای امتیاز نظامی هستند، بهره گرفته‌ایم.

لازم به ذکر است که این فناوری با کابل‌های میکرو یواس‌بی معمول و نوع C به‌خوبی کار می‌کند.

منبع: ای تی رسان

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید