Performancing Metrics

موضع گیری عجیب دایی علیه برانکو! | اتاق خبر
کد خبر: 320947
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 07:28
علی دایی سرمربی صبا در مصاحبه‌ای تازه اظهار نظری جنجالی درباره مسائل تیم ملی در روزهای جام جهانی 2006 داشته است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از "ورزش سه"، در شرایطی که فوتبال ایران در تعطیلات به سر می‌برد، خبرنگاران ورزشی در پی اخبار پرسروصدا هر روز سوژه خود را پیدا می‌کنند. 24 ساعت بعد از اعتصاب غیرمسئولانه بازیکنان پرسپولیس، حالا علی دایی سرمربی صباست که در پاسخ به مصاحبه برانکو که شایعه اختلاف بازیکنان در جام جهانی 2006 را تکذیب کرده بود، او را متهم به ندانستن می‌کند.

برانکو در روزهای گذشته بنابر روش خود که عدم اظهار نظر صریح درباره اشخاص و کار بدون جنجال است به سئوال یک خبرنگار درباره جام جهانی 2006 م اختلافات بازیکنان با دایی این طور جواب داده بود که چنین چیزی در تیم وجود نداشته است اما دایی بلافاصله به این عبارت پاسخ می‌دهد و می‌گوید بازیکنان هم دسته وی علیه اش توطئه می‌کردند.

دایی در مصاحبه با فارس گفته است: برانکو برای من آدم محترمی است اما از اتفاقاتی که من خبر دارم مطلع نیست. از جلساتی که برخی بازیکنان با آقای علی‌آبادی برگزار می‌کردند بی‌خبر است. خیلی از صحبت‌هایی که من در برنامه نود انجام دادم پخش نشد. من در آن برنامه هم گفتم که چه دلیلی دارد چند تن از بازیکنان تیم ملی با آقای علی‌آبادی جلسه بگذارند. من هم به عنوان بزرگتر باید در آن جلسه می‌بودم اما چند بازیکن جلسه گذاشتند ....

دایی در ادامه گفته است: یکی از همان بازیکن 3-4 سال پس از آن اتفاق از من حلالیت خواست. اگر اتفاقی نیفتاده بود که چرا از من حلالیت خواست؟! برانکو در مورد تیمش صحبت کند. با تمام احترامی که برای او قائلم اما از مواردی که خبر ندارد نباید صحبت کند. از برانکو بپرسید قبل از اعزام تیم به جام جهانی چه اتفاقاتی افتاد؟! چرا برخی بازیکنانی را که خط زده بود مجبور شد برگرداند؟! این موارد را بپرسید. ببینید آیا او جواب می‌دهد یا خیر؟ نه اینکه در موضوعی که نمی‌داند اظهار نظر کند.

او در پایان حرف‌هایش با لحنی تندتر ادامه می‌دهد: از برانکو درباره چیزهایی سئوال کنید که در جریان آنهاست نه اینکه بخواهد در مورد من صحبت کند. (برانکو) باید در مورد تصمیماتی که گرفته بود و نگذاشتند عملی کنند، صحبت کند.

حالا باید دید برانکو به این جملات پاسخ می‌دهد یا نه؛ اینکه آیا او بازیکنی را خط زده و دوباره به تیم بازگردانده است؟ و آیا ممکن است این بازیکن یکی از اعضای مهم باند مخالفی باشد که هرگز با دایی رابطه خوبی نداشته است؟

نظرات
ADS
ADS
پربازدید