Performancing Metrics

مقابله با فروش آبزیان و لاک‌پشت در نوروز | اتاق خبر
کد خبر: 321019
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 21:13
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از تجهیز گشت‌های اداره زیرمجموعه‌اش در ایام نزدیک به نوروز خبرداد و گفت: گشت‌ها به‌طور مستمر فعالیت کرده و با مراکز فروش آبزیان و لاک‌پشت در این ایام برخورد می‌کنند.

اتاق خبر: محمد حسین بازگیر با بیان این مطلب افزود: با این مراکز فروش در ایام نزدیک به نوروز برخورد خواهیم کرد.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی درباره قاچاق حیوانات در تهران نیز گفت:یکی از موضوعاتی که مربوط قاچاق حیات وحش در تهران است اقلامی همچون پوست و شاخ است. یکی از وظایف ما در حوزه گشت و نظارت بحث مبارزه با خرید و فروش قاچاق است و یگان حفاظت در شهر تهران قاچاق پرندگان،اجزای پستانداران و گونه‌های وارداتی محافظت شده را داشته و با شکار غیر مجاز نیز به‌طور جد برخورد شده است.

بازگیر ادامه داد: در اطراف تهران و حیطه شهرستان نیز با شکار و صید غیر مجاز برخورد جدی شده است و گشت‌ها موارد متعددی را شناسایی و به مسئولان قضایی معرفی کرده‌اند.

وی یکی دیگر از تخلفات در تهران را مربوط به نگهداری جانواران دانست و گفت: برخی تقاضاها در تهران باعث شده سوداگران و قاچاقچیان بازاری را پیدا کنند و گونه‌های وارداتی را بیشتر به متقاضیان بفروشند و در این مورد نیز کشفیاتی داشته‌ایم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران به دیگر کشفیات به‌دست آمده اشاره کرد و افزود: مواردی همچون قوچ،کل و پوست پلنگ داشته‌ایم؛البته مواردی همچون مار پیتون و خزندگان نیز جزوه کشفیات بود‌ه است.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید