Performancing Metrics

همکاری FrieslandCampina با شرکت Glycosyn در تولید ترکیبات جدید برای تغذیه نوزادان | اتاق خبر
کد خبر: 321128
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 20:56
شرکت های FrieslandCampina و Glycosyn ایالات متحده، توافق نامه ای در زمینه مشارکت برای توسعه ترکیبات جدید غذای کودک را امضا نمودند.

اتاق خبر- شرکت های FrieslandCampina و Glycosyn ایالات متحده، توافق نامه ای در زمینه مشارکت برای توسعه ترکیبات جدید غذای کودک را امضا نمودند.

شرکت Glycosyn روش جدیدی را برای تولید الیگوساکاریدها از لاکتوز ابداع نمود که کمپانی FrieslandCampina تولید و معرفی این ترکیبات جدید به بازارهای جهانی را بر عهده خواهد گرفت. به گفته آقای جان گارت مدیر شرکت Glycosyn، الیگوساکاریدهای شیر انسان (HMO’s) کربوهیدرات های ویژه ای هستند که در شیر مادر به طور طبیعی فراروان هستند. همچنین اقای جان گارت عنوان داشت که تکنولوژی ابداع شده در این شرکت می تواند مکملی برای کمپانی FrieslandCampina که تجربه زیادی در زمینه تولید ترکیبات غذای نوزاد و بازار فروش آن ها دارد، باشد. این شرکت، یک کمپانی جهانی در زمینه تولید انواع ترکیبات برای بازارهای تغذیه ی کودک، پزشکی و سلولی می باشد. برخی از تولیدات این شرکت عبارتند از کنستانتره پروتئین آب پنیر، پروتئین آب پنیر دِمینراله، گالاکتوالیگوساکاریدها، لاکتوز، هیدرولیزات ها، روغن های تغذیه ای ریزپوشانی شده و محصولات جدیدی که در شراکت با کمپانی Glycosyn تولید خواهد شد.

منبع: فود کلینیک 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید