Performancing Metrics

استقبال پرشور مردم نشان از تمدید زمان رای‌گیری دارد | اتاق خبر
کد خبر: 321259
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1394 - 23:20
معاون پشتیبانی ستاد انتخابات استان اصفهان:
معاون پشتیبانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مردم اصفهان اگر به دنبال بهبود رفاه، خدمات و امکانات هستند باید امروز سرنوشت چهارسال آینده خود را با حضور پای صندوق‌های رأی رقم بزنند.

معاون پشتیبانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مردم اصفهان اگر به دنبال بهبود رفاه، خدمات و امکانات هستند باید امروز سرنوشت چهارسال آینده خود را با حضور پای صندوق‌های رأی رقم بزنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین سیستانی با مثبت ارزیابی کردن حضور گسترده مردم در ساعات نخستین انتخابات اظهار کرد: امیدواریم مردم در این ساعات اولیه برای انداختن آرای خود در صندوق‌ها اقدام کنند تا انشاالله امکان تسریع اجماع آرا و نتیجه گیری مطلوب حاصل شود چراکه کشور به نتیجه این انتخابات چشم دوخته است.

وی با پیش بینی اینکه زمان رأی گیری بعد از ساعت 18 تمدید خواهد شد، افزود: استقبال پر شور مردم نشان از تمدید مهلت رأی‌گیری پس از ده ساعت قانونی اعلام شده می‌دهد. بخش اعظمی از پروسه این دو انتخابات به صورت الکترونیک انجام شده و بنابراین امکان اعلام سریع آرا به خصوص در شهرستان‌های کوچک وجود دارد.

معاون استاندار خطاب به کسانی که در رأی دادن تردید دارند، تصریح کرد: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تکثر کاندیداها از لحاظ گرایش‌های سیاسی دیده می‌شود بنابراین همه مردم با سلیقه‌های مختلف انتخاب را دارند.

سیستانی با اشاره به مشکلات استان اصفهان در عرصه‌های مختلف صنعت و محیط زیست، خاطرنشان کرد: امروز استان اصفهان از مشکلات عدیده ای در حوزه زیست محیطی، زاینده رود، خدمات آی تی، صنعت کشاورزی و آلودگی هوا رنج می‌برد. استان به نمایندگانی نیاز دارد که واقع بین بوده و با شناخت دقیق برای حل مشکلات برنامه داشته باشند.

وی اضافه کرد: اصفهان به عنوان نصف جهان در کشور شناخته می‌شود و پس از برجام بسیاری از هیات‌های خارجی برای سرمایه گذاری، توسعه توریسم و گردشگری به شکل مستقیم و غیر مستقیم به استان سفر کرده‌اند. مردم اصفهان اگر به دنبال بهبود رفاه، خدمات و امکانات هستند باید امروز سرنوشت چهارسال آینده خود را با حضور پای صندوق‌های رأی رقم بزنند.

معاون پشتیبانی ستاد انتخابات استان اصفهان در توضیح ویژگی‌های یک نماینده خوب گفت: نمایندگانی را انتخاب کنید که متعهد، متدین، با تجربه و متخصص باشند و در قبال جامعه خود احساس مسئولیت کنند، درک واقع بینانه‌ای از مشکلات پیش رو داشته باشند، مسیرهای قانونی را بشناسند و بدون فرافکنی یا ایجاد تنش یا مشکل، منطقی به مسائل نگاه کنند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید