Performancing Metrics

مبادا شیطان باعث تفرقه و جدایی بین مردم شود | اتاق خبر
کد خبر: 321283
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 02:10
امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: باید از همه عوامل برگزاری انتخابات اعم از هیأت‌های اجرایی، عوامل امنیتی، مردم و کاندیداها قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: باید از همه عوامل برگزاری انتخابات اعم از هیأت‌های اجرایی، عوامل امنیتی، مردم و کاندیداها قدردانی کرد و به محض انتخاب شدن نمایندگان، همه باید بهمنتخبان ملت تبریک بگویند که مبادا شیطان باعث تفرقه و جدایی بین مردم شود و باید اینگونه از نقشه‌های دشمن در امان بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: معمولاً انسان‌های منافق و فتنه‌گر به حق خود قانع نیستند و همیشه به دنیال راهی هستند که از حقوق مردم امتیاز بگیرند.

وی با اشاره به اینکه خداوند حق‌شکنی را فتنه می‌داند، تصریح کرد: جامعه ایرانی به حق خود قانع است و مانع بر هم زدن نظم نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام نکونام، متولی زکات را رهبر دینی و شرعی نظام دینی دانست و گفت: باید زکات جمع آوری شده در اختیار رهبر قرار بگیرد تا برنامه‌های نظام اسلامی به درستی اجرا شوند.

وی یکی از علت‌های فقر در جامعه را عدم ادای تکالیف شرعی دانست و خاطرنشان کرد: هر کس که زکات پرداخت نکند مسلمان نیست زیرا به تکالیف شرعی خود بی‌اعتنا است.

حجت الاسلام نکونام در خطبه دوم با اشاره به هشتم اسفند ماه، روز امور تربیتی، خاطرنشان کرد: تربیت، راهگشای انسان در سایه ایمان است و تمام مراکز فرهنگی و تربیتی لازم است به این امر توجه کنند تا به سعادت جهانی دست یابند.

وی تحقق ایمان را در گرو وصیت دینی و اخلاقی دانست و گفت: خدای تبارک و تعالی با فرستادن کتاب آسمانی، مجموعه‌ای راهگشا برای تحقق ایمان پدید آورده است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به نهم اسفند که روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان است، تصریح کرد: اگر علم و فرهنگ به حقوق مصرف کننده زیاد باشد، نحوه تولید هم اصلاح می‌گردد.

وی افزود: امروز نظام اسلامی باید الگویی به دنیا ارائه دهد به همین دلیل خود باید در تمام عرصه‌ها از جمله نحوه تولید، الگو باشد.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید