Performancing Metrics

تعدیل نیرو به هالیبرتون رسید | اتاق خبر
کد خبر: 321534
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 19:44
شرکت خدمات نفتی «هالیبرتون» به دلیل طولانی شدن دوره رکود قیمت جهانی نفت قرار است ۸ درصد از کارمندان خود را که معادل ۵ هزار نفر است را تعدیل نیرو کند.

اتاق خبر: شرکت خدمات نفتی «هالیبرتون» به دلیل طولانی شدن دوره رکود قیمت جهانی نفت قرار است ۸ درصد از کارمندان خود را که معادل ۵ هزار نفر است را تعدیل نیرو کند.

بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ این درحالی است که به دلیل کاهش بیش از ۷۰ درصدی قیمت جهانی نفت، شرکت های غول نفتی برای تامین هزینه های خود دست به تعدیل نیرو و کاهش هزینه های خود زده اند.

همچنین شرکت «هالیبرتون» از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون ۲۵ درصد از کارمندان خود را که معادل ۲۲ هزار نفر بودند، تعدیل کرده است و این بار ۵ هزار نفر دیگر را به این فهرست اضافه خواهد کرد.

تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی تعداد کل کارمندان این شرکت در سراسر جهان ۶۵ هزار نفر گزارش شده، این درحالی است که در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی این مقدار ۸۰ هزار نفر ثبت شده بود.

شرکت رقیب «هالیبرتون» یعنی «شلمبرژر» در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی ۱۰ هزار نفر از کارمندان خود را تعدیل کرد که با این تعداد کل تعدیلی های این شرکت از نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی به بعد ۳۴ هزار نفر شده است.

همچنین پیش بینی می شود درآمد «هالیبرتون» در سال جاری میلادی نسبت به سال قبل از آن با حدود ۵۰ درصد کاهش مواجه شود.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید