Performancing Metrics

مشاركت ۷۴درصدی يزدي ها | اتاق خبر
کد خبر: 321649
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 18:52
رئیس ستاد انتخابات یزد گفت: با پایان یافتن شمارش آرای ماخوذه در استان یزد، نمایندگان مجلس در دو حوزه انتخابیه استان یزد شامل تفت و ميبد و اردكان معرفی شدند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، محمدعلی طالبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه انتخابیه اردکان، مجموع آرای اخذ شده، ۴۱ هزار و ۸۷۴ رای بوده که ۳۹ هزار و ۶۶۵ رای صحیح اعلام شده است و از این تعداد ۲۵ هزار و ۵۷۱ رای معادل ۶۴ درصد آرا شهرستان اردکان به محمدرضا تابش اختصاص یافت.

وی، مشارکت مردم اردکان در انتخابات این دوره را بیش از ۸۰ درصد اعلام کرد و افزود: مشارکت مردم استان یزد در انتخابات در مجموع ۷۴ درصد بوده است.

طالبی بیان کرد: در حوزه انتخابیه تفت و میبد نیز در مجموع ۷۲ هزار و ۶۶۶ رای به صندوق انتخابات مجلس شورای اسلامی واریز شد که ۶۸ هزار و ۳۳۴ رای از این تعداد صحیح اعلام شد و ۲۷ هزار و ۴۸۰ رای معادل ۴۰.۲۱ درصد کل آرا این حوزه انتخابیه به کمال دهقانی فیروزآبادی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه نتایج هنوز در شعبه انتخابیه یزد و اشکذر مشخص نشده است، مشارکت مردم در این حوزه را ۶۵ درصد اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد: آرا حوزه مهریز شامل شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه نیز هنوز قطعی نشده اما آنچه قطعی است، انتخابات این حوزه به دور دوم خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه مهریز، مشارکت مردم در انتخابات بالغ بر ۹۵ درصد بوده است.

طالبی تصریح کرد: نتایج این دو حوزه به همراه نتایج قطعی مجلس خبرگان رهبری حداکثر تا سه ساعت آینده به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید