Performancing Metrics

نتایج رسمی انتخابات گلستان اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 321699
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1394 - 10:00
از سوی رئیس ستاد انتخابات استان، نتایج رسمی انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در استان گلستان اعلام شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری گلستان، ستاد انتخابات استان نتیجه انتخابات را به شرح ذیل عنوان کرد:

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید کاظم نورمفیدی با کسب ۵۱۴ هزار و ۵۷۲ و آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی با کسب ۳۹۴ هزار و ۹۲۰ رأی به عنوان دو نماینده استان گلستان، در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزیده شدند.

در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از مجموع ۲۵۶ هزار و ۱۴۴ آراء مأخوذه آقایان عبدالغفور امان زاده با کسب ۴۷ هزار و ۸۹۴ رأی، نورمحمد تربتی نژاد با ۴۷ هزار و ۴۶۷ رأی، نبی هزار جریبی با ۴۵ هزار و ۹۰۴ رأی و سید علی طاهری با کسب ۴۲ هزار و ۸۲۸ رأی باید برای کسب دو کرسی حوزه گرگان و آ ق قلا در مجلس شورای اسلامی، به رقابت در مرحله دوم انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی بپردازند.

در حوزه انتخابیه علی آباد از مجموع ۸۵ هزار و ۴۷۶ آراء مأخوذه آقای اسدالله قره خانی آلوستانی با کسب ۴۴ هزار و ۵۴۷ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر از مجموع ۱۰۰ هزار و ۲۴۸ آراء مأخوذه آقای علی رضا ابراهیمی با کسب ۲۷ هزار و ۸۳ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از مجموع ۱۶۲ هزار و ۲۴۶ آراء مأخوذه آقای قرجه طیار با کسب ۵۰ هزار و ۸۲۲ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان از مجموع ۱۳۱ هزار و ۶۸۲ آراء مأخوذه آقایان رامین نورقلی پور با کسب ۳۲ هزار و ۵۶۵ رأی و رحمت الله جلالی با کسب ۲۴ هزار و ۷۳۳ رأی به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه از مجموع ۱۶۹ هزار و ۶۴ آراء مأخوذه آقایان شهرام کوسه غراوی با کسب ۴۱ هزار و ۲۷۴ رأی و سید نجیب حسینی با کسب ۳۸ هزار و ۷۳۶ رأی به مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید