Performancing Metrics

شکست رئال در داربی مادرید | اتاق خبر
کد خبر: 321720
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1394 - 08:36
رئال مادرید در دیدار برابر اتلتیکومادرید با یک گل شکست خورد تا دیگر امیدی برای کسی قهرمانی در این فصل نداشته باشد و زین الدین زیدان نیز اولین شکست خود را در این فصل با تیمش کسب کرده باشد.

اتاق خبر- رئال مادرید در دیدار برابر اتلتیکومادرید با یک گل شکست خورد تا دیگر امیدی برای کسی قهرمانی در این فصل نداشته باشد و زین الدین زیدان نیز اولین شکست خود را در این فصل با تیمش کسب کرده باشد.

هفته بیست و ششم بازی های لیگ فوتبال اسپانیا(لالیگا)، امروز با برگزاری دیدار حساس دربی مادرید پیگیری شد و رئال مادرید در خانه به مصاف اتلتیکومادرید رفت و با ارئه یک نمایش ضعیف با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شاگردان زیدان از همان ابتدای کار مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما اتلتیکو با دفاع فشرده خود که مشخصاً چشم به ضدحملات و ضربات شروع مجدد دوخته بود، اجازه بازیسازی به حریف نمی داد.

رئال در دقیقه 30 می توانست به گل برسد که عملکرد خوب اوبلاک دروازه بان این تیم برابر شوت رونالدو باعث شد تا دروازه اتلتیکو بسته بماند. در این نیمه نیز کار خوب گریزمان باعث شد تا دروازه رئال مادرید به شدت با خطر مواجه شود که البته مهمان نتوانست از این فرصت استفاده کند و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رئال در اغاز نیمه دوم تلاش کرد تا بتواند به گل برسد و بازی خوبی به نمایش گذاشت. روی پاس عالی مودریچ، رونالدو می توانست دروازه اتلتیکو را باز کند اما ضربه زمینی وی از کنار تیر عمودی با اختلاف کم به بیرون رفت ولی بعد از این موقعیت اتلتیکو، رئال را غافلگیر کرد و توانست دروازه این تیم را باز کند. نفوذ فیلیپه لوئیز از سمت چپ و پاس به بیرون او به گریزمان، با ضربه مهاجم فرانسوی وارد دروازه ناواس شد.

اتلتیکو این برتری را توانست تا دقایق پایانی حفط کند و با ارئه یک نمایش خوب 3 امتیاز این دیدار را کسب کند تا با برتری یک بر صفر برابر همشهری خود فاتح داربی مادرید شود. روی نفوذ دنیلو و پاس خسه، ضربه مدافع برزیلی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت؛ دنیلو یکی از معدود خوب های رئال مادرید در این مسابقه بود. در نهایت بهترین خط حمله لیگ مغلوب بهترین خط دفاعی شد.

اتلتیکومادرید با این برد 58 امتیازی شد و با 5 امتیاز کمتر نسبت به بارسلونای صدرنشین که یک بازی هم کمتر دارد، در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع:‌ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید