Performancing Metrics

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در انتخابات | اتاق خبر
کد خبر: 321995
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 05:38
با صدور پیامی اعلام شد؛
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان با صدور پیامی از حضور مردم این استان در انتخابات تقدیر کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی و هوشنگ بازوند در پیام مشترکی از حضور مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری انتخابات تقدیر کردند که در این پیام آمده است: نماد حرکت اسلامی در کشور و هدیه‌ی اسلام به ملت ماست.

هفتم اسفند ماه با عنایت الهی و حضور پرشور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه، با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد و جلوه زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را در برابر چشم جهان اسلام و جهانیان به نمایش گذاشت.

استان لرستان دیگر بار شاهد حضوری بی‌نظیر و انتخابی با بصیرت و لبیکی جانانه به مقام معظم رهبری بود و مردم همیشه در صحنه استان لرستان کارنامه درخشان دیگری از خود در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشت.

اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر  از حضور عظیم و غرورآفرین مردم همیشه در صحنه استان در عرصه تصمیم گیری برای سرنوشت کشور، از خداوند متعال توفیق همگان را در پاسداری از ارزش‏‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت کشور و تعالی جامعه، مسئلت داریم و از همه کسانی که با تلاش و پیگیری خود زمینه تحقق این افتخار ملی اسلامی را فراهم کرده‌اند به ویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی، نیروهای نظامی،   انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی به‌ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی، قدردانی کرده و برای نمایندگان و منتخبین خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت داریم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید