Performancing Metrics

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای داخل خودروبا ۱۹ فقره سرقت در زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 322015
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 07:28
جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد:
جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسايی و متلاشی شدن يك باند دو نفره سارقان داخل خودرو خبر داد و گفت : اعضای اين باند به ۱۹ فقره سرقت اعتراف كردند.

اتاق خبر-  جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسايی و متلاشی شدن يك باند دو نفره سارقان داخل خودرو خبر داد و گفت : اعضای اين باند به ۱۹ فقره سرقت اعتراف كردند.

سرهنگ "مراد جعفری " اظهار كرد: در پی وقوع چند مورد سرقت داخل در سطح شهرستان  خرمدره موضوع به صورت وی‍ژه در دستور كار ماموران انتظامی این شهرستان  قرار گرفت .

جعفری افزود: در پی این اطلاع، ماموران با بررسی سرنخ های موجود دریافتند، این سرقت ها به صورت حرفه ای و توسط  اعضای یك باند دو نفره صورت گرفته است.

این مقام انتظامی گفت: ماموران موفق شدند  با انجام اقدامات فنی و پلیسی اعضای این باند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح كرد : متهمان به نام های " ب – م " و " ك – خ "  دستگیر كه در بازجویی های صورت گرفته به ۱۹ فقره سرقت داخل خودرو با هم دستی هم اعتراف كردند.

سرهنگ جعفری در خاتمه به شهروندان توصیه به منظور پیشگیری از سرقت داخل خودرو   وجه نقد ، اشیاء قیمتی و ... را در داخل خودرو قرار نداده و خودرو را به تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت مجهز كنند.

كشف بیش از ۸۸ هزار نخ سیگار خارجی در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از كشف بیش از ۸۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق خبر داد.

 سرهنگ "بهرام خلیلی" در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز عوامل پلیس آگاهی این شهرستان اقدام به كنترل خودروهای عبوری كردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در این طرح به  یك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور "بیجار" به "قیدار" مشكوك و خودرو را متوقف كردند .

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده تصریح كرد: پس از توقف و بازرسی از خودرو  سیگار خارجی قاچاق از خودرو كشف شد.

خلیلی با بیان اینكه از این خودرو ۸۸ هزار و ۴۰۰  نخ سیگارخارجی  قاچاق كشف شد گفت :  در این خصوص اقدامات قانونی صورت گرفته است.

کشف ۲۷۸هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۵۵۶ میلیون ریال در زنجان

 رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از كشف ۲۷۸هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۵۵۶ میلیون ریال از یك واحد مسكونی در شهر زنجان خبر داد.

سرهنگ  شهرام مقدم افزود: ماموران با انجام كار اطلاعاتی و پلیسی از انبار مقادیری سیگار قاچاق توسط فردی در سطح شهرستان زنجان مطلع وپیگیری موضوع را در دستور كار قرار دادند.

مقدم اظهار داشت : ماموران  با شناسایی محل انبار سیگارهای قاچاق به صورت نامحسوس این محل  را كه یك منزل مسكونی بود تحت كنترل قرار داده و  با هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح كرد : ماموران در بازرسی از این محل ۲۷۸هزارنخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۵۵۶ میلیون ریال كشف كردند

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید