Performancing Metrics

استاد دانشگاه، دوستش را به خاطر 200 میلیون تومان کشت | اتاق خبر
کد خبر: 322028
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 08:35
میزان نوشت: متهم به قتل، پس از بازداشت گفت: چندسالی است که استاد دانشگاهی در شمال کشور هستم اما در این مدت با مشکلات مالی فراوانی روبرو بودم.

اتاق خبر - رسیدگی به این پرونده 26 دی سال گذشته همزمان با کشف جسد مرد میانسالی در اطراف بومهن آغاز شد. با حضور تیم جنایی در محل مرد جوانی که جنازه را پیدا کرده بود، مدعی شد: من دامدار هستم و ساعتی قبل برای جمع کردن تعدادی سنگ به این محل آمدم. حین جمع آوری سنگ‌ها متوجه وجود پاهای یک مرد در زیر سنگ ها شدم. وقتی سنگ ها را کنار زدم با جسد پتو پیچیده شده مرد میانسالی روبرو شدم.

در ادامه با شناسایی هویت جسد به نام رضا 45 ساله مشخص شد؛ او پس از فوت همسر اولش دوباره ازدواج کرده، اما فرزندانش هیچ رابطه خوبی با پدرشان نداشته و مرد میانسال به تنهایی در شرق تهران زندگی می کرده است.

در ادامه با احضار فرزند مقتول مشخص شد 200 میلیون تومان از حساب مقتول برداشته شده است. پسر رضا در بازجویی ها با بیان اینکه هیچ ارتباطی با پدرش ندارد گفت: پدرم تنها با یکی از دوستانش به نام حمید که استاد دانشگاه است، ارتباط دارد.

با شناسایی هویت حمید، مرد 42 ساله شناسایی و دستگیر شد.

متهم به قتل، پس از بازداشت با اعتراف به جنایت گفت: چندسالی است که استاد دانشگاهی در شمال کشور هستم اما در این مدت با مشکلات مالی فراوانی روبرو بودم. چندی قبل برای دریافت مقداری پول به مقتول مراجعه کردم؛ اما او از دادن قرض خودداری کرد. می‌دانستم او مرد پولداری است؛ به همین خاطر با نقشه قبلی، روز جنایت به خانه اش رفتم و شیرکاکائویی را که در آن 20 قرص خواب حل کرده بودم، به خوردش دادم. وقتی دوستم بیهوش شد، او را با پارچه خفه کردم و سپس جسدش را شبانه با وانت خودش به اطراف بومهن بردم.

مرد قاتل اضافه کرد: بعد از قتل، 200 میلیون تومان از حساب او برداشت کردم و 10 میلیون بدهی مقتول را دادم و بقیه را برای خودم برداشتم.

با اعترافات قاتل و بازسازی صحنه جنایت، قرار جلب به دادرسی متهم از سوی سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران صادرشد. با صدور کیفرخواست متهم استاد دانشگاه، به زودی به اتهام قتل دوست قدیمی اش در دادگاه کیفری محاکمه می شود.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید