Performancing Metrics

ناکام گذاشتن پیش روی ارتش سعودی | اتاق خبر
کد خبر: 322401
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 05:59
تحولات یمن؛
جلوگیری یمنی ها از پیشروی های ارتش سعودی در مناطق مختلف، تداوم بمباران جنگنده های سعودی و کشته شدن شماری از نیروهای منصور هادی از جمله اخبار امنیتی یمن است.

اتاق خبر- جلوگیری یمنی ها از پیشروی های ارتش سعودی در مناطق مختلف، تداوم بمباران جنگنده های سعودی و کشته شدن شماری از نیروهای منصور هادی از جمله اخبار امنیتی یمن است.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند که تلاش های نظامیان سعودی برای پیشروی به سمت منطقه سدبا واقع در الجوف یمن را ناکام بگذارند.

در همین راستا همچنین نیروهای یمنی توانستند از پیشروی ارتش سعودی به سمت شهر الربوعه در عسیر جلوگیری کنند. ارتش عربستان به دنبال تسلط بر این شهر بود که شماری از سربازانش نیز در این عملیات کشته شدند.

از سوی دیگر جنگنده های سعودی منطقه کرش در استان لحج، منطقه نهم در استان صنعاء، شهر ذباب و جبل حبشی در استان تعز و منطقه رازح در استان صعده را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

به علاوه مناطق وادی آل ابوجباره، القمع و الشرفه در کتاف واقع در استان صعده توسط جنگنده های متجاوزان سعودی بمباران شدند.

همچنین ۴ نفر از نیروهای وابسته به منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن در پی انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی محل ایست و بازرسی در دار سعد واقع در شمال استان عدن کشته شدند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید