Performancing Metrics

۲۶ هزار گلستانی در اجرای انتخابات ۹۴ مشارکت داشتند | اتاق خبر
کد خبر: 322407
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 06:23
معاون استاندار گلستان:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان از مشارکت ۲۶ هزار گلستانی در انتخابات اخیر دومجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

اتاق خبر- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان از مشارکت ۲۶ هزار گلستانی در انتخابات اخیر دومجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

محمود ربیعی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر بیان کرد: انتخابات منافع ملی و مردمی را در پی دارد و مردم می‌دانند اگر خوب و فعالانه در انتخابات شرکت کنند منافع ملی داخلی و خارجی کشور تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه جنس انتخابات ۷ اسفند با دیگر انتخابات متفاوت بود، اظهار کرد: انتخابات مظهر جمهوریت نظام است و به هراندازه که حضور مردم پررنگ تر باشد سود بیشتری نصیب ملت می شود.

lعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در بخش تجهیزات طراحی سایت انتخابات، توسعه شاهراه پشتیبانی انجام‌شده است.

وی افزود: مبلغ ۵۳ میلیون ریال برای بیمه بی‌نام عوامل اجرایی سر صندوق‌های رأی و خبرنگاران در نظر گرفته شد و افزایش پهنای باند اینترنتی نیز ۳۶۷ میلیون ریال هزینه داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان گلستان تصریح کرد: در انتخابات امسال بخشی از کار مانند تغذیه، پشتیبانی و لجستیک در قالب کمیته پشتیبانی شکل گرفت و کار حمایتی انتخابات را انجام داد.

ربیعی گفت: کمیته پشتیبانی امکانات مختلف را ساماندهی کرده و ۴ کارگروه مالی، پذیرایی، نقلیه، تجهیزات و تأسیسات را تشکیل داد.

به گفته وی، در یک هزار و ۳۳۳ صندوق اخذ رأی ۲ هزار و ۹۹۹ خودرو به‌کارگیری شد و در هر صندوق نیز ۱۵ مأمور در قالب اعضای صندوق حضور داشتند که درمجموع ۲۶ هزار نفر در این روز به‌کارگیری شدند.

ربیعی اظهار کرد: بیشترین خودرو در گرگان استفاده شد که ۹۲ خودرو را به خود اختصاص داد و پذیرایی نیز در ۲ بخش ستاد و صندوق‌ها انجام شد و در فرمانداری‌ها به ازای هر صندوق ۲۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید