Performancing Metrics

مرکز حامی نوابغ جوان | اتاق خبر
کد خبر: 322418
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 07:12
به همت رییس کانون بانوان بازرگان ایران و جمعی از جوانان نخبه کشور ره اندازی شد:
مرکز حامی نوابغ جوان"به تازه گی فعالیت های خود را جهت حمایت از جوانان و نوابغ کشور آغاز کرده است .

اتاق خبر- «مرکز حامی نوابغ جوان» به تازه گی  فعالیت های خود را جهت حمایت از جوانان و نوابغ کشور آغاز کرده است . این مرکز با حمایت های دکتر سیده فاطمه مقیمی رییس" کانون بانوان بازرگان  ایران"را ه اندازی و مشغول به کار شده و اهداف حمایتی ویژه ای را در برنامه های خود دارد.".گفتنی است، اهداف اصلی این مرکز حمايت  و زمينه سازى برای جوانان در تسهيل حركت به سمت اشتغال آفرینی و تولید، كشف و پرورش ايده ، بلوغ محصولى و ايجاد فهم مصرفى دانش بنيان در ساختارهای وابسته به بخش خصوصی و دولتی است.

بهنام عسگرى مخترع جوان و خوش فكر ٢٧ ساله ای است که  مدیریت این مركز که   با بيش از ٣٠ پرسنل و ٢٠٠٠ عضو بيمه شده فعال است  را بر عهده دارد.

كسب افتخارات بين المللى  از  dci امارات و Iamot واشنگتن از جمله افتخارات این مدیر جوان است ضمن اینکه ، طراحى نخستين پاد سوخت رسان هوشمند هواپيماهاى شكارى F4  براى اولين بار در جهان ، طراحى و ساخت سامانه ى حفاظت تصويرى هوشمند ابر سيستم كنترل تصويرى براى اولين بار در دنيا ، تجهيز بزرگترين سايت هاى نيروگاهى و وزارتى و صنعتى ، كسب رتبه هاى نخست امنيت در صنايع نفتى و صنايع حفاظتى بخشی از توانمندیهای عسگری است.

عسگری در ارتباط با  دو بازوی اثر گذار حوزه دانش و بازار کار می گوید: خلاء حاصله بين صنعت و دانشگاه، حاصل نبود قطب نماى انگيزشى در حوزه ى تجارى سازى  و عدم تقسيم عادلانه ى خدمات در جغرافياى فناوری كشور است.

مركز حامى نوابغ جوان با شناخت خلاء هاى موجود در حوزه ى علم و فناورى كشور سعى در ايجاد زمينه هاى مناسب براى پوشش اين خلاء ها و جذب حمايت هاى همه جانبه دولت و بخش خصوصى می کند که این امرموجب تسهيل زمينه هاى حركتى و شكوفايى استعدادهاى جوان كشور می شود.

عسگری همچنین در توضیح دیگر حمايت هاى ارائه شده توسط اين مركز ، براى جوانان مشتاق حركت در اين عرصه می افزاید:تكميل درمان نخبگان ،بيمه عمر و بازنشستگى نخبگان،حوادث گروهى نخبگان،معرفى صندوق تجارى سازى مراكز رشد و فناورى با سقف تسهيلات ٤٠٠ ميليون ريال ،پوشش هاى كسرى خدمت سربازى فناوران،ارتباط با صنعت

نخستين دوره هاى كاربينى صنايع هوايى و موشكى،مراكز نمونه سازى و پروتوتايپنگ،آزمايشگاه ها و لابراتوارها

حمايت در حوزه امور رفاهي و معيشتي نخبگان،تسهيلات قرض الحسنه براي دوره هاي mba و dba 

 و همچنین بيمه رايگان اعضا است.

گفتنی است ،راه هاي ثبت نام و استفاده از خدمات اين مركز از دو روش ارسال نام و نام خانوادگي متقاضيان به سامانه پيامكي ١٠٠٠٠٧٤٠ و يا ثبت نام در پايگاه اطلاع رساني www.nokhbeha.com است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید