Performancing Metrics

دشمنان به دنبال کمرنگ شدن فرهنگ انقلاب در جامعه هستند | اتاق خبر
کد خبر: 322679
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 09:36
امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنان نظام و کشور به دنبال کمرنگ شدن فرهنگ انقلاب در جامعه هستند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم برگزار شد، عنوان کرد: مردم بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات وحدت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

وی اذعان داشت: حرکت انقلاب اسلامی به سوی آرمان خود در ۳۸ سال گذشته در پی توجه خداوند به این انقلاب بوده است.

وی اظهار داشت: تشکل مجلسی با نماینده های مختلف از گروه ها و احزاب مختلف و متوازن شدن مجلس توطئه ها و اهداف دشمنان این کشور را با شکست مواجه کرد و از طرفی مردم با حضور پر شور خود در صحنه انتخابات بسیاری از پیش بینی و اهداف دشمنان را با شکست مواجه کردند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام ادامه داد: انقلاب اسلامی بر اساس فرهنگ اسلامی شکل گرفته است و آرمان ها و اهداف آن نیز اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دشمنان کشور به دنبال صدمه وارد کردن به این فرهنگ هستند و در تلاش هستند که با برنامه و اقدامات خود ارزش های اسلامی را در جامعه کمرنگ کنند که مقابله با آنها نیازمند تلاش فراوان است و همه باید در این مسیر تلاش کنند.

حوزه فرهنگی بسیار مهم تر و حساس تر از حوزه های دیگر است

معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان تاثیر گذار در حوزه فرهنگی به شمار می رود که زیر مجموعه های مختلف دارد.

سید ناصرالدین نوری‌زاده نیز اظهار داشت: حوزه فرهنگ جدا از سیاست و اقتصاد نیست بلکه حوزه فرهنگی بسیار مهم تر و حساس تر از حوزه های دیگر است.

وی عنوان کرد: در حوزه فرهنگی جای کار بسیار زیاد است و یک نفر و دو نفر وی دستگاه نمی تواند کاری از پیش ببرد بلکه باید تمام دستگاه های فرهنگی دست به دست هم بدهند و در مسیر جبهه فرهنگی حرکت کنند.

معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون تلاش دشمن در مسیر فرهنگ برای ضربه زدن بسیار زیاد است و باید با هوشیاری بسیاری در این مسیر حرکت کرد.

سید ناصرالدین نوری‌زاده عنوان کرد: باید از همه ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ های دینی و اسلامی در جامعه استفاده شود.

معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، ادامه داد: حضور پر شور مردم پای صندوق رای جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید