Performancing Metrics

حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات ازمتوسط کشوری بالاتر بود | اتاق خبر
کد خبر: 322691
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 10:37
استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس و خبرگان از متوسط کشوری بالاتر بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهرسه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس و خبرگان ازمتوسط کشوری بالاتر بود، اظهار داشت: حضور مردم استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات ۱۲ درصد از متوسط کشوری بالاتر بوده است.

وی افزود: انتخابات امسال در چهارمحال و بختیاری به خوبی برگزار شد و در حالی که در بعضی حوزه ها در انتخابات های گذشته تنش ایجاد می شد، خوشبختانه امسال هیچ گونه تنش و مشکلی در روند برگزاری انتخابات در سطح استان ایجاد نشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: انتخابات با همدلی و همزبانی مردم در سطح استان چهارمحال و بختیاری به خوبی برگزار شد و هم اکنون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دو  حوزه مشخص شده است و نماینده مردم در دو حوزه دیگر استان در مرحله دوم مشخص می شود.

جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در جامعه بسیار ارزشمند است

سلیمانی دشتکی یادآور شد: همه نامزد های که در این رقابت انتخاباتی رای نیاوردند باید تلاش خود در فضاهای دیگر برای توسعه استان و کشور به کار بگیرند و در این مسیر با همدلی و همیاری تلاش کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در جامعه بسیار ارزشمند است و تلاش های سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر توسعه فرهنگی بسیار قابل توجه است.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: تبلیغات اسلامی یک پایه مهم و اساسی برای جمهوری اسلامی به شمار می رود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید