Performancing Metrics

برگزاری انتخابات اردبیل در سلامت کامل | اتاق خبر
کد خبر: 322738
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 11:05
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: انتخابات هفتم اسفندماه را با شکوه و سلامت کامل برگزار کردیم و هیچ حرکتی سلامت و صحت انتخابات را مخدوش نکرده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در مراسم قدردانی از زحمتکشان عرصه برگزاری انتخابات با شکوه و عزتمندانه در هفتم اسفندماه در اردبیل اظهار کرد: با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مختلف نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هیئت‌های اجرایی و نظارتی و بالاتر از آن همه آحاد مردم که به پای صندوق‌های رأی آمدند، در هفتم اسفندماه انتخاباتی سالم و باشکوه برگزار شد تا یک قدرت نرم دیگر به حیات طیبه نظام اسلامی تزریق شود.

وی با بیان اینکه کوچکترین گزارشی از اعتراض‌ها و تخلفات احتمالی را شاهد نبودیم و اگر اعتراضی نیز به نتایج انتخابات انجام شده در چارچوب و روال قانونی و با مستندات به همه آنها پاسخی صریح دادیم، تصریح کرد: انتخابات هفتم اسفندماه در حیات جمهوریت و اسلامیت نظام ما به عنوان یک نقطه روشن و دموکراسی حقیقی مهر تأیید و صلابت واقعی بوده که این کشور را از تهدیدها و حرکت‌های مختلف دشمنان در امان نگه می‌دارد.

فرماندار اردبیل افزایش مشارکت مردمی را در این دوره از انتخابات و اعلام نتایج در کنار حفظ امانتداری و دقت بیشتر را یادآور شد و گفت: همه ما بر این باوریم که برنده حقیقی انتخابات هفت اسفند مردم هستند که پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در یک حرکت بی‌نظیر بیرق عزت، عظمت و شکوه این ملت و سرزمین را برافراشتند.

زنجانی با بیان اینکه در این عرصه همه از طیف‌ها و گروه‌های مختلف حاضر شدند تا ثابت کنند همچنان وفادار به نظام اسلامی و نظام شکل‌ گرفته در سال 57 هستند، افزود: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه حرکتی برای مسئولان، خادمان و خدمتگزاران واقعی است که همواره باید قدر آنها را بدانیم.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل بیان کرد: انجام شایسته دو رویداد مهم در کشور با پشتوانه حضور مردم اعم از راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه برگ زرینی بر تاریخ این کشور برای نمایش قدرت واقعی مردم در قالب نظام مردم‌سالاری دینی است.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
موسی
| |
2016-03-02 23:54:38
سلام ،اقا فرماندار خرید و فروش رای یک امر عادی در انتخابات هست و شما خود به خوبی از این امر واقفید ولی قدرت و جرات برخورد با این موضوع را ندارید .
ADS
ADS
پربازدید