Performancing Metrics

سپاهان مقابل النصر امارات شکست خورد | اتاق خبر
کد خبر: 322754
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 23:01
تیم فوتبال سپاهان ایران در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم النصر امارات شکست خورد تا اولین باخت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، تیم فوتبال سپاهان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ امروز سه شنبه در امارات به مصاف تیم النصر رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود النصر امارات تمام شد. نیلمار در دقیقه ۵۷  و جاناتان ۹۳ (از روی نقطه پنالتی) برای النصر گلزنی کردند.

سپاهان این بازی را با ترکیب شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، عبدالله کرمی ، علی کریمی، سعید قائدی فر، وریا غفوری، سنیاد ایبریچیچ، فوزیل موسی اف، حسین فاضلی، محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا آغاز کرد. شاگردان ایگور استیماچ در دقیقه ۲۰ می توانستند به گل اول بازی دست یابند ولی ضربه سر عبدالله کرمی با واکنش خوب دروازه‌بان النصر مواجه شد و وی مانع گلزنی نماینده ایران شد.

النصر سه دقیقه بعد روی یک حمله خطرناک این موقعیت سپاهان را جبران کرد ولی مدافعان سپاهان مانع گل خوردن تیمشان شدند.  حسین فاضلی هم در آخرین دقیقه نیمه نخست می توانست گلزنی کند که با بی دقتی فرصت خوبی را از دست داد تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست تمام شود.

در نیمه دوم النصر شانسهای بیشتری برای گلزنی داشت. در این نیمه خط دفاع سپاهان آشفته ظاهر شد و روی همین آشفتگی بود که النصر توانست در دقیقه ۵۷ توسط نیلمار به گل اول برسد. 

ناهماهنگی خط دفاعی سپاهان باعث شد تا النصر در دقایق ۶۱ و ۶۵ هم صاحب دو فرصت خطرناک شود که این موقعیتها به گل تبدیل نشد. در دقیقه ۹۲ هم پادوانی مدافع سپاهان روی بازیکن النصر مرتکب خطای پنالتی شد تا دومین گل نماینده امارات توسط جاناتان در دقیقه ۹۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر برسد.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان تمام شده بود. 

تیمهای الاتحاد عربستان و لوکومتیو ازبکستان دیگر بازی این گروه را برگزار می کنند.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید