Performancing Metrics

چرا دست های اصلی قاچاق را قطع نمی کنیم؟ | اتاق خبر
کد خبر: 322799
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 08:24
رییس اتاق اصناف ایران:
رئیس اتاق اصناف ایران با انتقاد تند از نوع برخورد ستاد مبارزه با قاچاق گفت: چرا دست های اصلی قاچاق را قطع نمی کنیم. این که به مردم بگوئیم دقت کنند و میوه قاچاق استفاده نکنید درست نیست. اگر مردم نیاز دارند باید میوه با تعرفه مناسب وارد کشور شود.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از شبکه خبر، رئیس اتاق اصناف ایران در گفت و گوی تلفنی با تیتر امشب اعلام کرد: امسال با توجه به وضعیت خیلی خوب بازار نیازی به برگزاری نمایشگاه نمی بینیم و حراج های فصلی و فروش های فوق العاده را مد نظر داریم. نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ویژه شب عید امسال برگزار نمی‌شود.
 علی فاضلی گفت: بازار، امروز نیاز به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ویژه شب عید ندارد و در هیچ یک از کالاهایی که مورد نیاز مصرف‌کنندگان در ایام پایانی سال و نوروز ۹۵ است، با کمبود مواجه نیستیم که قرار باشد با عرضه مستقیم کالا، مایحتاج مردم را برطرف کنیم؛ لذا نمایشگاه‌های بهاره نباید همچون سال‌های گذشته و در سطح قبلی برگزار شود.
رئیس اتاق اصناف ایران افزود: در کلانشهرهایی همچون تهران، امسال فروش‌های فوق‌العاده و حراج‌ها، جایگزین برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا خواهند شد و قصد داریم که تنظیم بازار را به دست اتحادیه‌های صنفی بسپاریم.
وی تصریح کرد: واقعیت این است که در برخی شهرها، افرادی هستند که با شرکت‌های واسطه‌ای و دلالی خود، جای اصناف را گرفته‌اند اما در عین حال اگر استانی، ضرورت برگزاری نمایشگاه را تشخیص دهد، با هماهنگی استاندار، اتاق اصناف و سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت می تواند نمایشگاه برگزار کند.

منبع: اتاق اصناف ایران

94104

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید