Performancing Metrics

تخلف سازمان یافته در انتخابات لرستان نداشتیم | اتاق خبر
کد خبر: 322954
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1394 - 09:21
رئیس ستاد انتخابات لرستان:
رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این استان تخلف سازمان یافته انتخاباتی نداشتیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید سعید شاهرخی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به حضور باشکوه مردم لرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: خوشبختانه حضور مردم لرستان در انتخابات بالاتر از میانگین کشوری بود.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم لرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۴ درصد بوده است عنوان کرد: این در حالیست که این عدد در کشور ۶۲ درصد بوده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به میزان مشارکت مردم خرم آباد و دوره چگنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این میزان در حوزه انتخابیه یاد شده ۶۰ درصد بوده است.

شاهرخی همچنین میزان مشارکت مردم بروجرد و اشترینان در انتخابات را ۵۳ درصد، کوهدشت و رومشکان را ۷۶ درصد، دورود و ازنا ۶۵ درصد، دلفان و سلسله ۷۱ درصد، الیگودرز ۶۵ درصد و پلدختر را ۸۵ درصد عنوان کرد.

وی واجدین شرایط رای دادن در لرستان را یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۳۶ نفر عنوان کرد و گفت: در این انتخابات ۹۰۱ هزار و ۱۶ نفر از مردم لرستان شرکت داشتند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان همچنین به میزان مشارکت مردم استان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در مجموع ۶۳ درصد مردم لرستان در این انتخابات شرکت داشتند.

شاهرخی تصریح کرد: در مجموع ۵۷ درصد از مردم خرم آباد، ۸۱ درصد دوره چگنی، ۵۳ درصد بروجرد، ۷۱ درصد رومشکان، ۶۶ درصد دورود، ۶۳ درصد ازنا، ۶۵ درصد دلفان و ۷۸ درصد سلسله، ۶۵ درصد الیگودرز و ۸۱ درصد از مردم پلدختر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت داشتند.

وی میزان آرای ماخوذه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان را ۸۸۴ هزار و ۷۳۹ نفر عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به روند برگزاری انتخابات در این استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در انتخابات هفتم اسفندماه امسال ما هیچ گونه تخلف و تقلب سازمان یافته ای نداشتیم.

شاهرخی با بیان اینکه در انتخابات امسال استان شاهد کمترین شکایت و تخلف انتخاباتی بودیم گفت: در این راستا نقش رسانه های لرستان در برگزاری باشکوه انتخابات بسیار تاثیر گذار بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید