Performancing Metrics

ساز و کار اجرایی مرحله دوم انتخابات در شهرقدس تغییر نمی کند | اتاق خبر
کد خبر: 322962
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1394 - 10:31
فرماندار قدس مطرح کرد:
فرماندار قدس گفت: برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه این شهرستان مانند دور اول خواهد بود و هیچ تغییری در خصوص تعداد صندوق ها، جانمایی و ساز و کار اجرایی نخواهیم داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حسین کاغذلو با اشاره به تلاش مجموعه ستاد انتخابات این شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات طبق چارچوب های قانونی اظهار داشت:تفاوت قابل ملاحظه ای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان نخواهیم داشت و تنها تفاوت، به تعداد نمایندگان فرمانداری پای صندوق های رای باز می گردد.

فرماندار قدس افزود:با عنایت به برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در تاریخ هفتم اسفندماه، نمایندگان فرماندار دو نفر بودند که در دور دوم، تعداد مذکور به یک نفر تقلیل می یابد.

کاغذلو گفت:با این اوصاف دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه، با ۱۱۳ نماینده از سوی فرماندار در شعب اخذ رای برگزار و اجرایی خواهد شد.

فرماندار قدس عنوان کرد:چیدمان نیروهای امنیتی، انتظامی نیز مشابه دور نخست خواهد بود.

وی افزود: پس از تایید انتخابات از سوی شورای نگهبان، یک ماه فرصت داریم تا انتخابات این مرحله را برگزار کنیم که طبق تاریخ تعیین شده از سوی وزارت کشور، این امر اجرایی خواهد شد.

کاغذلو یادآور شد: در حال حاضر فراهم کردن الزامات و ساز وکارهای مورد نیاز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم همچون دور نخست، انتخاباتی باشکوه و قانونمند در این شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید