Performancing Metrics

کاظمی حق دارد که قهر کند | اتاق خبر
کد خبر: 323581
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1394 - 23:23
عنایتی:
کاپیتان سیاه جامگان اعتقاد دارد که سرمربی تیمش از بازیکنان عصبانی است و به همین دلیل قهر کرده است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ورزش سه، رضا عنایتی در این‌باره گفت: تا جایی که من می‌دانم آقای کاظمی از بازیکنان عصبانی است. چراکه ما در این بازی موقعیت‌های خیلی زیادی به دست آوردیم ولی نتوانستیم از آن استفاده کنیم. تا جایی که من می‌دانم ایشان از این موضوع بسیار ناراحت بودند و به همین دلیل قهر کردند.

او ادامه داد: به هر حال ما در هر بازی موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کنیم ضمن اینکه ما دو گلی که از استقلال خوزستان دریافت کردیم، هر دو روی ضربات آزاد بود که در طول هفته بارها روی آن کار کرده بودیم.

کاپیتان سیاه جامگان در مورد اینکه گفته می‌شود کاظمی از مشکلات مالی ناراحت است می‌گوید: به هر حال مشکلات مالی در همه باشگاه‌ها وجود دارد و اینکه آیا ایشان از این موضوع ناراحت هستند یا نه را من نمی‌دانم. آن چیزی که من از آن خبر دارم به عملکرد بازیکنان ارتباط دارد.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد بازیکنان این تیم تاکتیک‌پذیر نیستند هم گفت: هر چیزی که سرمربی بگوید درست است چراکه ایشان مسوول فنی تیم هستند و بهتر از هر کسی به شرایط تکنیکی تیم اشراف دارند.

کاپیتان سیاه جامگان در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر هم می‌گوید: زنگ خطر برای ما به صدا درآمده است و دیگر حق اشتباه و از دست دادن امتیاز را نداریم. با این حال من فکر می‌کنم اوضاع سیاه جامگان بحرانی نیست و می‌توانیم از این شرایط خارج شویم.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید