Performancing Metrics

۱۲۰ نانوایی در زنجان در ایام نوروز خدمات لازم را به مردم می دهند | اتاق خبر
کد خبر: 323692
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 02:27
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان:
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۱۲۰ نانوایی دراستان زنجان خدمات لازم را به همشهریان ارائه خواهند داد.

اتاق خبر- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۱۲۰ نانوایی دراستان زنجان خدمات لازم را به همشهریان ارائه خواهند داد.

رسول منصوری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و مسافران بیش از ۲۵ درصد نانوایی‌ها در استان در ایام عید نوروز فعال خواهند بود.

وی اظهار کرد: این تعداد نانوایی که برای این امر انتخاب‌شده‌اند از دوم فروردین‌ماه از صبح تا ۸ شب فعال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: درمجموع در شهرستان زنجان، قره پشتلو، بخش مرکزی و زنجان رود ۶۲۵ واحد نانوایی فعال است.

منصوری تأکید کرد: در استان زنجان هزار و ۵۵ واحد نانوایی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت نان انتظار شهروندان از پخت نان به‌جا است که باید کیفیت نان بهتر باشد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان یاد آور شد: در راستای ارائه نان باکیفیت به مردم استان در خرید گندم باکیفیت بسیار توجه شده است.

منصوری تصریح کرد: این سازمان در راستای ارائه نان باکیفیت به مردم نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی را در دستور کار دارد و با متخلفین هم اغماضی ندارد.

وی گفت: این سازمان با واحدهایی که اقدام به کم‌فروشی و پخت نان بی‌کیفیت کنند برخورد می‌کند و مردم گزارشات خود را می‌توانند با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: طی ایام نوروز بیش از ۱۲۰ نانوایی به مردم خدمات ارائه خواهند داد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید