Performancing Metrics

آغاز طرح نوروزی پلیس راه زنجان از ۲۵ اسفندماه | اتاق خبر
کد خبر: 323912
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 23:04
رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد:
رئیس پلیس راه استان زنجان، گفت: طرح نوروزی سال ۹۵ پلیس راه استان زنجان از ۲۵ اسفند ماه شروع می شود و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

اتاق خبر- رئیس پلیس راه استان زنجان، گفت: طرح نوروزی سال ۹۵ پلیس راه استان زنجان از ۲۵ اسفند ماه شروع می شود و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: در اجرای طرح نوروزی پلیس راه دستگاه های اجرایی اورژانس، مدیریت بحران، هلال احمر،سازمان حمل و نقل و پایانه ها و راهداری همکاری لازم را خواهند داشت.

وی اظهار کرد: امسال برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است. با آغاز طرح‌های نوروزی همراه با اجرای مانور، قرارگاه‌های نوروزی در استان زنجان تشکیل شده و در محل ها مستقر می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان زنجان، برکنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس راه از ناوگان های مسافربری تاکید کردو گفت: پلیس راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می کند.

سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: پلیس راه با رانندگانی که از قوانین تخلف کنند و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: پلیس با رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده باشند برخورد کرده و مانع مسافرت آنها خواهد شد.

سرهنگ شیر محمدی تصریح کرد: شهروندان زنجانی در ایام نوروز به هنگام تردد در محور‌ها با رعایت قوانین رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

وی افزود: پلیس راه گشت های سیار و ثابت خود رادر محورها و گردنه های استان زنجان مستقر خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تعداد اکیپ ها و خودروهای نامحسوس  پلیس راه از جاده های استان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و هدف ازافزایش هم ارتقای امنیت جانی مسافران در عید نوروز  است. 

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید