Performancing Metrics

آمار و ارقام پول‌های بلوکه شده را نباید مدام تکرار کرد | اتاق خبر
کد خبر: 324101
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1394 - 21:33
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه آمار و ارقام پول‌های بلوکه شده را قبلا اعلام کرده است گفت: آمار و ارقام پول‌های بلوکه شده را نباید مدام تکرار کرد.

اتاق خبر: ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مطالبات مردم در زمینه حل مشکلات معیشتی، اشتغال جوانان و رکود چه زمانی محقق می‌شود، گفت: مطالبات مردم زمانی می‌تواند محقق شود که اقتصاد در مسیر درست قرار بگیرد، خوشبختانه با توجه به جهت گیری‌های شده و دستاوردهایی که در طی دو سال گذشته حاصل شده است اقتصاد در مسیر درستی قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ وی ادامه داد: حتما در آینده شاهد رشد توسعه اقتصاد، اشتغال و صادرات خواهیم بود که یکی از اقدامات اساسی در این زمینه حل و تفاهم در زمینه پرونده هسته‌ای بود الحمدالله مسیر را باز کرد و می‌توان موانع را از سر راه برداشت.

سیف در پاسخ به این سوال که درباره پول‌های بلوکه شدن آمار متفاوتی اعلام شده است و آیا آمار درستی از این امر وجود دارد و تا چه حد می‌توان امیدوار بود این پول‌ها در زمینه مشکلات معیشتی مردم موثر واقع شود، اظهار داشت: آمار ارقام پول‌های بلوکه شده را قبلا گفتیم و نباید آن را مدام تکرار کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است برقراری ارتباطات بانکی در سطح بین‌الملل به کاهش هزینه مبادلات کمک می‌کند که براساس برآورد ما 10 تا 15 درصد هزینه اضافه برای انجام مبادلات تجاری و بازرگانی داشتیم که طبیعتا اولین دستاورد تفاهم هسته‌ای این است که این هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند و اقتصاد ما رقابتی‌تر می‌تواند در جهت توسعه حرکت کند.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید