Performancing Metrics

توافق تیم های انگلیسی روی قیمت بلیت ها | اتاق خبر
کد خبر: 324775
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 04:27
تیم های لیگ برتر انگلیس توافق کردند تا قیمت بلیت دیدارهای خارج از خانه را طی سه سال آینده ثابت نگه دارند.


به گزارش اتاق خبر و به نقل از "ورزش سه"، بیست تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر توافق کردند تا قیمت بلیت های دیدار های خارج از خانه را طی سه سال آینده به طور ثابت و با قیمت 30 پوند به فروش برسانند. این توافق در حالی صورت گرفت که در فصل جاری اعتراضات زیادی پیرامون قیمت زیاد بلیت ها در سراسر انگلیس رخ داد.

این توافق طی یک بیانیه رسمی به اطلاع هواداران تیم های مختلف رسید:" باشگاه ها همگی باور دارند که هواداران در دیدارهای خارج از خانه نقشی خاص و کلیدی ایفا می کنند. حضور هواداران در دیدارهای خارج از خانه و تقابل آن ها با هواداران تیم میزبان، همواره جو استادیوم های لیگ برتر را نسبت به سایر لیگ ها متمایز کرده است. طی آخرین ملاقات باشگاه ها که در روز چهارم ماه فوریه انجام شد، همگی توافق کردند تا کمک بیشتری برای هواداران خارج از خانه قائل شوند. به این ترتیب قیمت بلیت ها در دیدارهای خارج از خانه حداکثر 30 پوند خواهد بود."

طی فصل جاری هواداران تیم های انگلیسی در بازه های زمانی مختلف اعتراضاتی را به قیمت بلیت ها انجام دادند که معروف ترین مورد، مربوط به هواداران تیم لیورپول می شود که توانستند با اعتراضات خود قیمت بلیت های تیمشان را در فصل آینده کاهش دهند.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید