Performancing Metrics

تا پنجشنبه فرصت داریم مشکلات ورزشکاران را حل کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 324796
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 06:22
نوبخت:
معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت گفت: تا روز پنجشنبه هفته جاری وقت داریم که به مشکلات ورزشکاران رسیدگی کنیم.

اتاق خبر - محمد نوبخت در مراسم تجلیل از خیرین ورزش‌یار اظهارداشت: همانطور که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان صحبت کرد، در بخش پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خیلی از طرح‌ها شروع نشده است و نیاز به ساماندهی دارد تا به اتمام برسانیم و طرح‌های جدید را آغاز کنیم. 

وی افزود: امروز رخداد دیگری به انجام رسید. پس از نامه گودرزی به رئیس جمهور و پاسخ رئیس جمهور به وزیر، شخص حسن روحانی مرا مامور کرد تا در خصوص مشکلات ورزشکاران به صورت عام و المپیک به صورت خاص رسیدگی کنیم.

معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: روحانی در خصوص ورزش توجه ویژه‌ای دارد، به‌طوری که برخی مواقع مشکلات‌مان دو چندان می‌شود اما وقت نمی‌کنیم به آنها رسیدگی کنیم، در صورتی که وقتی نامه گودرزی به دست روحانی رسید، به من سفارش کرد که حتما به مشکلات ورزشکاران رسیدگی کنم و حتی پاسخ گودرزی را در چند صفحه دارم.

نوبخت در پایان  عنوان کرد: بسیار خرسندم که در جمع شما حضور دارم و قدردانی می‌کنم که در این طرح (همایش خیرین ورزش‌یار) فعالیت دارید. ما در روزهای آینده با گودرزی جلساتی در خصوص مشکلات ورزشکاران خواهیم داشت و تا پنجشنبه این هفته وقت داریم که به این مشکلات رسیدگی کنیم.

نوبخت در پایان این همایش در جمع خبرنگاران در خصوص حضورش در این مراسم گفت: امروز به جهت پرداختن به قهرمانان و مسائلی که قهرمانان المپیکی ما دارند، براساس دستور رئیس جمهور و برحسب نامه و درخواست وزیر ورزش اعلام می‌کنم که مأموریت دارم تا مسائل مربوط به امور مالی و نیازمندی‌های دست اندرکاران بازی‌های آتی المپیک را بررسی کنم.

وی افزود: در روزهای باقیمانده تا پایان سال، تأمین بودجه، ملزومات بازی‌های المپیک و روحیه دادن به ورزشکاران برای افتخار آفرینی در بازی‌های المپیک را سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به‌عهده گرفته است تا براساس دستور رئیس جمهور و درخواست وزیر ورزش‌وجوانان مسئولیت خود را در این زمینه انجام دهد.

سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که «آیا اساسنامه فدراسیون فوتبال در سال 86 و در دوره کمیته انتقالی به تصویب هیئت دولت وقت رسیده بوده یا نه؟» گفت: این موضوع تخصصی را از وزیر ورزش و جوانان سوال کنید. من امروز آمدم تا در کنار خیرین ورزش‌یار حضور داشته باشم و مأموریتی که رئیس جمهور به من محول کرده را به جامعه ورزش و به ویژه دست اندرکاران المپیک و المپیکی‌ها برسانم تا بتوانیم برای موفقیت در المپیک به آنها کمک کنیم.

نوبخت در پاسخ به این پرسش که آیا بودجه وزارت ورزش و جوانان  در سال 95 رشد خواهد داشت، گفت: با توجه به اهمیتی که این بخش دارد، رشد اعتبارات عمرانی وزارت ورزش و جوانان در بودجه 95، 42 درصد نسبت به بودجه سال 94 در این زمینه رشد خواهد داشت. این درحالی است که مجموع رشد بودجه سال آینده 12 درصد است. اینها نمادهایی از توجه دولت به جوانان عزیز در امر ورزش است.

 94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید