Performancing Metrics

صعود بنفیکا به جمع هشت تیم برتر چمپیونزلیگ | اتاق خبر
کد خبر: 324822
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 08:17
بنفیکا موفق شد با نتیجه 2-1 از سد زنیت در روسیه عبور کند و با برتری 3-1 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از "ورزش سه"، بنفیکا با پیروزی 2-1 مقابل زنیت در روسیه موفق  با نتیجه 3-1 از سد این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت عبور کند و راهی مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا شود.

زنیت در حالی در روسیه میزبان بنفیکا بود که بازی رفت را در لیسبون با یک گل مقابل این تیم واگذار کرده بود. بازی در نیمه اول بسیار نزدیک دنبال شد و هر یک از تیم ها دو موقعیت مسلم گلزنی را روی دروازه های یکدیگر هدر دادند.

نیمه دوم اما زنیتی ها بازی را بسیار بهتر آغاز کردند و دو موقعیت گلزنی را در بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم هدر دادند. هر چه به انتهای بازی نزدیک تر می شدیم، انگیزه شاگردان ویلاش بواش، بیشتر می شد. سرانجام در دقیقه 69، زنیت موفق شد دروازه بنفیکا را روی سانتر ژیرکوف و ضربه مهاجم برزیلی خود، هالک باز کند تا دو تیم در مجموع با هم مساوی شوند.

بازی در حالی که می رفت راهی وقت های اضافه شود، در 10 دقیقه پایانی توسط بازیکنان بنفیکا بسیار طوفانی دنبال شد. ابتدا در دقیقه 85، نیکلاس گایتان روی یک توپ برگشتی که به تیر دروازه زنیت برخورد کرده بود، موفق شد دروازه این تیم را باز کند تا بنفیکا در آستانه صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا قرار گیرد.

در دقیقه 96 نیز بازیکنان بنفیکا تیز خلاص را شلیک کردند. این بار نوبت به اندرسون تالیسکا رسید تا این بازیکن روی پاس گایتان حساب کار را 2-1 به سود بنفیکا کند. در نهایت بازی با همین نتیجه خاتمه یافت تا بنفیکا با پیروزی 3-1 در مجمع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم پایانی شود.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید