Performancing Metrics

رکوردشکنی تازه «بازی تاج و تخت» | اتاق خبر
کد خبر: 324966
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 22:03
تریلر جدید سریال «بازی تاج و تخت» در مدت 24 ساعت بیش از 30 میلیون بار دیده شد.

اتاق خبر - شبکه اچ‌بی‌او به تازگی تریلر جدید سریال پربیننده «بازی تاج و تخت» را منتشر کرده است. این تریلر تازه منتشر شده در 24 ساعت نخست انتشار رکورد قبلی بازدید تریلرهای این سریال را شکست، و رکورد جدید را با 30 میلیون بازدید به نام خود ثبت کرد.

پیش از این رکورد بیشترین میزان بازدید یک تریلر سریال «بازی تاج و تخت» با 27 میلیون بازدید در اختیار تریلر فصل چهارم این سریال بود.

از آنجا که برای نخستین بار در تاریخ پخش سریال «بازی تاج و تخت» فصل ششم سریال پیش از انتشار کتاب جرج آرآر مارتین به عنوان پایه و اساس این سریال به دست تماشاگران می‌رسد، این میزان استقبال از تریلر فصل ششم «بازی تاج و تخت» جای شگفتی ندارد.

پایان فصل پنجم «بازی تاج و تخت» با اتفاقات جالب و نفس‌گیری همراه بود، که در یکی از مهم‌ترین آن‌ها جان اسنو با بازی کیت هرینگتون با زخمی عمیق رها شده بود تا بمیرد. این شخصیب محبوب و سرنوشت او دست‌مایه اصلی کمپین تبلیغاتی اچ‌بی‌او برای فصل ششم سریال است.

البته پس از چند ماه حدس و گمان سرانجام کیت هرینگتون تائید کرد که در فیلمبرداری فصل ششم حضور داشته، اما نقش کاراکتری زنده را بازی نکرده است.

منبع : هالیوودریپورتر / 9 مارس

57241

نظرات
ADS
ADS
پربازدید