Performancing Metrics

رفتار نجیبانه در انتخابات یعنی تبریک گفتن به رقیب پیروز و حفظ جایگاه ساختارهای کشور | اتاق خبر
کد خبر: 325010
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 09:42
آلیا:
رفتار نجیبانه انتخاباتی، رفتار ی است که به رقیب پیروز تبریک گفته، احترام شورای نگهبان را نگه می‌دارد و به علت عدم پیروزی در انتخابات همه ساختارهای کشور را زیر سوال نمی‌برد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب هنوز پس از 6 سال به ماجرای فتنه سال 88 احتجاج می‌کنند که نشان می‌دهد این فتنه فراموش نشدنی است.

وی با یادآوری اینکه عده‌ای در سال 88 به بهانه شکست در انتخابات به نظام مردم‌سالاری دینی انگ زدند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب میزان التزام به جمهوری اسلامی را با محک فتنه سال 88 می‌سنجند که نشان داد چه کسانی پس از پیروزی در انتخابات نظام انتخاباتی کشور را سالم و پس از شکست آن را ناسالم می‌خوانند.

آلیا با تأکید بر اینکه رفتارهای بیگانه با اخلاق اسلامی که در سال 88 بروز یافت یک ملاک جهت تعیین تعهد به منافع ملی است، گفت: رهبر معظم انقلاب با ذکر نقطه مقابل مواضع فتنه‌گران سال 88 به رفتار نجیبانه جریاناتی استناد کردند که در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان موفق به کسب آرای مردم نشدند اما به رقیب پیروز تبریک گفته و احترام شورای نگهبان را نگه داشتند و به علت عدم پیروزی در انتخابات همه ساختارهای کشور را زیر سوال نبردند.

وی تصریح کرد: مقایسه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و انتخابات مجلس و خبرگان سال 94 مشخص می‌کند که کامیابان یا ناکامان انتخابات چه برخوردهایی می‌توانند در پیش بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات پنجمین دوره خبرگان و دهمین دوره مجلس شواری اسلامی، بزرگان نشان دادند که منافع نزدیکان خود را به منافع نظام ترجیح نمی‌دهند.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید