Performancing Metrics

بی ثباتی قیمت ها دغدغه بزرگ فعالان اقتصادی | اتاق خبر
کد خبر: 325275
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 13:24
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با اتاق خبر مطرح کرد:
نایب رئیس اتاق تهران یکی از معضلات بزرگ فعالان اقتصادی را بی ثباتی قیمت ها دانست و اذعان کرد: همچنین ثابت نگه داشتن نرخ ارز و فشار مالیاتی از جمله مشکلات موجود در کشور است.

اتاق خبر- نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران در ارزیابی عملکرد اقتصادی دولت گفت: به نظر می رسد با توجه به شرایط دوران تحریم این دولت عملکرد مناسبی داشته و نمی توان از آن ناراضی بود.

علاء میرمحمد صادقی در گفت و گو با اتاق خبر افزود: انتظار و توقع از این دولت به مراتب بیشتر از دوره های گذشته است و با توجه به بستری که از لحاظ لغو تحریم ها و انسجام داخلی فراهم شده از این دولت انتظار می رود که به منظور رشد و ترقی بیشتر کشور هرچه بیشتر فعالیت کند.

وی در رابطه با عملکرد دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند نمایندگان این مجلس از اطلاعات و مهارت های اقتصادی خوبی برخوردار بودند اما به دلیل شرایط تحریم نمی توانستند خروجی مناسبی داشته باشند.

میرمحمد صادقی تصریح کرد: نمایندگان این دوره مجلس درحدود 70 تا 80 درصد تغییر کرده اند و افراد شناخته شده ای نیستند که البته در رابطه با عملکرد آن ها در زمان دیگری باید اظهار نظر کرد ولی امید می رود که این مجلس بتواند بر مشکلات اقتصادی موجود فائق آید.

وی در رابطه با همکاری آتی اتاق بازرگانی و مجلس اظهار کرد: با توجه به اینکه سال آینده از نظر اقتصادی متفاوت خواهد بود و لازم است که راهکارهایی برای آن ها ارائه شود، درنتیجه اتاق جهت هرگونه همکاری با مجلس اعلام آمادگی می کند.

نایب رئیس اتاق تهران یکی از معضلات بزرگ فعالان اقتصادی را بی ثباتی قیمت ها دانست و اذعان کرد: همچنین ثابت نگه داشتن نرخ ارز و فشار مالیاتی از جمله مشکلات موجود در کشور است.

میرمحمد صادقی در خصوص تبعیض در وصول مالیات گفت: لازم است با دقت بیشتری از اشخاصی که بدهی مالیاتی زیادی دارند، این مطالبه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور در سال 94 با رکود عمیقی مواجه شد، گفت: بحران رکود اقتصاد کشور را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخت که امیدواریم در سال آتی به همت مسئولان و همدلی مردم راه خروج از این مشکات را بیابیم.

میرمحمد صادقی در رابطه با تعاملات اتاق بازرگانی با کشور سوئیس گفت: عمدتا در زمینه امور بانکی و مبادلات پولی توافقاتی صورت گرفت. انتظار می رود رفت و آمد این هیآت ها منجر به گشایش هایی در اقتصاد کشور شود.

94106 ت 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید