Performancing Metrics

تجلیل از برندگان مسابقات ورزشی دهه فجر در اتاق ایران | اتاق خبر
کد خبر: 325357
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 19:26
برندگان مسابقات دهه فجر اتاق ایران با حضور «مدیرکل حوزه ریاست و دبیرکل» و «معاون پشتیبانی» مورد تجلیل قرار گرفتند.

اتاق خبر: مسابقات دهه فجر انقلاب اسلامی، با هدف ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان اتاق ایران به همت کمیته ورزش در چهار رشته (والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و دارت) برگزار شد.

بنا بر این گزارش به نقل از اتاق ایران؛ گفتنی است؛ تنیس روی میز و دارت در دو بخش بانوان و آقایان پیگیری شد که در نتیجه: «شبنم فروحی» مقام اول - «محدثه سیامک» مقام دوم و «هاجر عامری» مقام سوم رشته تنیس روی میز؛ «هما کریمی» مقام اول - «محدثه سیامک» مقام دوم و «فاطمه بهروزی هما»، مقام سوم رشته دارت را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش آقایان: «علی دورانگر» مقام نخست - «رضا بیابانی» مقام دوم و «خشنود بلندی» مقام سوم رشته تنیس روی میز؛ «اشکان روزرخ، مقام نخست - «مجید جعفری» مقام دوم و «سید حسین حسینی» مقام سوم رشته دارت را کسب کردند.

در مسابقات گروهی نیز تیم های والیبال به سرپرستی «سید مسعود عرفانی» ، «مسعود شیرین کلام» و «اشکان روزرخ» حضور داشتند که به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در فوتسال نیز سه تیم به سرپرستی «علی سلیمانی» ، «مسعود ایزدی» و «بابک ولی زاده» شرکت داشتند که به ترتیب مقام های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

در مراسم اعطای جوایز، «هاشم ساعدی، مدیرکل حوزه ریاست و دبیرکل اتاق ایران»، با تأکید بر استمرار فعالیت های ورزشی در اتاق، از ارائه تمهیداتی خاص در این بخش از اسل آینده خبر داد و گفت: موفقیت در هر بخشی با اخلاق و رعایت نظم محقق می شود. ورزشکاران همیشه به عنوان افرادی منظم و قاعده مند شناخته می شوند که صفت هایی مهم و کارآمد هستند.

وی ادامه داد: انجام مسابقات بین سازمانی و بین اتاق های سراسر کشور، می تواند علاوه بر تقویت روابط، روحیه رقابتی بین کارکنان را بالا ببرد.

«علی اکبر جاویدان»، معاون پشتیبانی اتاق ایران نیز در این مراسم ضمن تأکید بر لزوم استمرار مسابقات ورزشی بین کارکنان، اعلام کرد: درنظر گرفتن امکانات ورزشی برای همه کارکنان جز برنامه های اتاق ایران است؛ حتی ریاست اتاق ایران نیز بارها تأکید کردند که فراهم کردن زمینه برای حضور کارکنان در فعالیت های ورزشی به ارتقای سلامت روحی و جسمی افراد کمک کرده و ضمن شادی آفرینی می تواند به بالا بردن سطح تمرکز و دقت آن ها در کار کمک کند.

وی با بیان این که ورزش آمادگی کامل برای انجام کارهای اجتماعی را به وجود می آورد، تصریح کرد: بالا بردن اعتماد به نفس و قدرت روحی از اثرات ورزش است. از سوی دیگر می دانیم که هیچ حرکت دیپلماتیکی نمی تواند به اندازه موفقیت در مسابقات بین المللی ورزشی، احساس غرور را در بین شهروندان یک کشور متبلور سازد. بنابراین اتاق درپی آن است که برنامه های مشخصی را برای ارتقای جایگاه ورزش بین کارکنان درنظر بگیرد.

در این مراسم؛ کمیته ورزش اتاق، گزارشی از روند فعالیت های خود ارائه داد. در این گزارش به برخی نواقص و مطالبات اشاره شد؛ عضویت در هیئت تربیت بدنی استان تهران، حضور تیم های اتاق در لیگ های دسته دو استانی، برگزاری مسابقات ورزشی بین اتاق ایران و دیگر سازمان ها و اتاق های استانی، طراحی لباس مشخص با لوگوی اتاق و برنامه ریزی برای حضور متداوم افراد در تمرینات از جمله خواسته های کمیته ورزش بود.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید