Performancing Metrics

اوراق مشارکت نفتی امروز در بورس تهران عرضه می شود | اتاق خبر
کد خبر: 326197
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 13:20
خریداران دو اوراق مشارکت ملی نفت با نمادهای «مپارس٧١٢» و «مغرب٩٧١٢» بر اساس مصوبه بورس اوراق بهادار تهران امروز (سه شنبه) با ١٠ درصد ارزش معامله، مالک این اوراق می شوند.

اتاق خبر: ٣٥ هزار میلیارد ریال از اوراق مشارکت شرکت ملی نفت ایران با نماد «مپارس٧١٢» و ١٥ هزار میلیارد ریال از اوراق مشارکت شرکت ملی نفت ایران با نماد «مغرب٩٧١٢» امروز در بورس تهران عرضه می شود.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ این اوراق به طور اقساطی خریداری می شود و پرداخت پول به صورت یک جا و به قیمت اسمی نیست، بلکه بر مبنای قیمت کشف شده در بازار است.
به گزارش بورس اوراق بهادار تهران، شیوه تسویه این اوراق به صورت پرداخت ١٠ درصد ارزش معاملاتی بر مبنای قیمت کشف شده در بازار در تاریخ بیست و پنجم اردیبهشت 13٩٥ (T+١) خواهد بود.
همچنین سرمایه گذارانی که در روز عرضه اوراق اقدام به خریداری می کنند، از تاریخ معامله سود علی الحساب ٢١ درصدی اوراق مشارکتی نفتی «مپارس٧١٢» و «مغرب٩٧١٢» به آنها تعلق می گیرد.
بر اساس این گزارش، از مجموع ٥٠ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکتی که منتشر می شود، ١٥ هزار میلیارد ریال برای تامین مالی بخشی از منابع مورد نیاز طرح های توسعه ای غرب کارون و ٣٥ هزار میلیارد ریال نیز برای تامین مالی بخشی از منابع مورد نیاز طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی استفاده می شود.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید