Performancing Metrics

«سر دسته قاتل‌ها» رسما رئیس شین‌بت شد | اتاق خبر
کد خبر: 326230
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1394 - 23:34
«نداف آرگامان» که بنا بر گزارش‌های متعدد مغز متفکر ترور رهبران جنبش مقاومت فلسطین به شمار می‌آید، در محافل عربی به «سردسته قاتل‌ها» معروف است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه اعلام کرد که «نداف آرگامان» به عنوان رئیس سازمان امنیت داخلی اسرائیل، شین بت، منصوب شده است.

وی که بنا بر گزارش‌های متعدد مغز متفکر ترور رهبران جنبش مقاومت فلسطین به شمار می‌آید، در محافل عربی به «سردسته قاتل‌ها» معروف است.

به نوشته پایگاه تایمز اسرائیل، در بیانیه دفتر بنیامین نتانیاهو گفته شده است که کمیته انتصابات کابینه ارتقا معاون کنونی شین بت به مقام ریاست این سازمان را تائید کرده است. 

 

آرگامان 55 ساله، در سال 1978 به ارتش رژیم صهیونیستی پیوست و بعد از حضور در واحد نیروهای ویژه، در سال 1983 وارد شین بت شد. وی بین سال‌های 2003 تا 2007 نماینده شین بت در آمریکا بود و بعد از بازگشت به فلسطین اشغالی، به عنوان معاون این سازمان منصوب شد.

نتانیاهو در بیانیه یک ماه قبلش در مورد نامزدی آرگامان، وی را فردی توانمند توصیف کرده و گفت شین بت تحت ریاست وی به تقویت توانمندی‌های خود در حیطه‌های امنیتی و فناوری ادامه خواهد داد.

شین‌بت، در کنار سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی و سرویس اطلاعات خارجی این رژیم (موساد) سه رکن اساسی جامعه اطلاعاتی اسرائیل را تشکیل می‌دهند. 

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید