Performancing Metrics

آپدیت جدید نسخه وب اسکایپ قابلیت تماس با موبایل و خطوط تلفن را به آن افزوده است | اتاق خبر
کد خبر: 326393
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 09:45
سرویس اسکایپ محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دارد، این سرویس در پلتفرم‌های مختلف کار می‌کند و وسیله‌ای قابل اطمینان برای برقراری تماس و صوتی و تصویری و ارسال پیام است،‌ باخبر شدیم مایکروسافت دستی به سر نسخه وب‌اسکایپ کشیده و قابلیت تماس با موبایل و خطو

اتاق خبر - همان‌گونه که اشاره شد مایکروسافت سعی کرده تا سرویس اسکایپ از راه‌های مختلف قابل دسترسی باشد تا کاربران موبایل و کاربران کامپیوتری‌های خانگی با سهولت با یکدیگر در تماس باشند.

حالا در آپدیت جدید نسخه وب اسکایپ شاهد امکانات زیادی هستیم اما آنچه بیشتر از همه به چشم می‌خورد امکان برقراری تماس با موبایل و خطوط تلفن ثابت است. مایکروسافت در خصوص این آپدیت جدید مدعی است که سعی داشته تا بازخورد نیاز کابران را لحاظ کند، یکی از بزرگترین درخواست‌‌های کاربران نیز امکان تماس با موبایل و خطوط تلفن در نسخه وب‌ اسکایپ بود که این شرکت پس از دریافت بازخورد نیاز از جانب کاربران، به خواسته آنها جامه عمل پوشاند.

همان‌گونه که اشاره شد در کنار این ویژگی، نسخه وب اسکایپ شاهد امکانات جدیدی دیگری نیز است، برای نمونه می‌توان به امکان برقراری تماس با کاربرانی که حساب کاربری اسکایپ ندارند اشاره کرد. امکان دریافت اعلان‌ها و اجرای ویدئو‌های یوتیوب بدون انتقال کاربر به وب‌سایت یوتیوب نیز در این آپدیت جدید لحاظ شده است. به این ترتیب کاربران قادر هستند از طریق نسخه وب‌ اسکایپ با موبایل یا خطوط تلفن ثابت تماس بگیرند.

ناگفته نماند که این ویژگی در حال حاضر تنها برای کاربرانی فعال است که حساب اعتباری اسکایپ داشته باشند. اگر تمام شرایط بالا مهیا باشد، کاربر تنها با انتخاب گزینه تلفن و گرفتن شماره مورد نظر قادر به برقراری تماس خواهد بود.

از طرف دیگر همان‌گونه که اشاره شد، سیستم اعلان‌های نسخه تحت وب‌ اسکایپ نیز دستخوش تغییر شده است، از این پس به کاربران بابت پیغام‌ و تماس‌های دریافتی هشدار داده می‌شود تا هیچ تماسی بدون پاسخ نماند.جالب اینجاست که کاربر تا زمانی که با حساب کاربری خود در نسخه وب اسکایپ حضور داشته باشد این پیام‌ها را دریافت می‌کند، حتی اگر در اپلیکیشن‌ دیگری مشغول به کار باشد یا صفحه‌ دیگری از مرورگر باز باشد.

تمامی این امکانات جدید نشان از عزم مایکروسافت برای اضافه کردن ویژگی‌های جدید به اسکایپ دارد و به همین منظور وعده داده تا طی هفته‌‌ها و ماه‌‌های جاری قابلیت‌های بیشتری را به این سرویس تماس پرطرفدار اضافه کند.

منبع: فارنت 

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید